Hei kysymykseni koskisi Kongotetraja minulla on noin 230 litrainen allas montako kalaa sinne voisi suunnilleen laittaa? Toinen kysymykseni minulla on tuolla neontetra altaassa muutama olisikohan niitä 10 kpl jotain raitabarbeja voisiko ne siirtää Kongotetra:jen kanssa sitten samaan altaaseen?
Korjattu otsikko -ylläpito
Kysymyksiä kongontetrasta
Valvoja: Moderaattorit
-
7330
- Katalysaattori

- Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Itse en laittaisi 230-litraiseen vielä yhtäkään kongontetraa, ellei allas sitten ole todella pitkänmallinen (130-150 cm vähintään). Ovat ne niin hurjan kokoisia kaloja.
Raitabarbi-nimistä kalaa ei itse asiassa ole olemassakaan, voisiko kyseessä olla tiikeribarbi? Tikrut kyllä sopisivat siihen reilu parisataalitraiseen.
Raitabarbi-nimistä kalaa ei itse asiassa ole olemassakaan, voisiko kyseessä olla tiikeribarbi? Tikrut kyllä sopisivat siihen reilu parisataalitraiseen.
pikku päivitystä löysimme 500l akvan ja ostimme sen 20e kyllä 20 e
niin siihen voi varmaan sitten jo noita tetroja laittaa ja kuten mainitsin jotain raitabarbeja öö olkoon nyt vaikka Viisiraitabarbi niin voiko ne yhdistää? Barbit ostimme virosta ja koska myyjä ei puhunut englantia tai suomea niin barbien tarkemmasta lajista ei voi sanoa mutta jotain Viisiraitabarbi:n tapaisia jotka ovat värjätty pinkeiksi
kuvia voin lisätä jos tarvii tarkemmin lajia määrittaa
niin siihen voi varmaan sitten jo noita tetroja laittaa ja kuten mainitsin jotain raitabarbeja öö olkoon nyt vaikka Viisiraitabarbi niin voiko ne yhdistää? Barbit ostimme virosta ja koska myyjä ei puhunut englantia tai suomea niin barbien tarkemmasta lajista ei voi sanoa mutta jotain Viisiraitabarbi:n tapaisia jotka ovat värjätty pinkeiksi
itse asiassa ovat mutta joo onhan se väärin värjätä kaloja. mutta joo ainakaan emme tilanneet värjättyjä kaloja kuten kaupankautta pystyi. ja silloinkin luulimme että ovat jalostettu tai jotain että sellaistaPirtsakka kirjoitti:Jippi jai jee... ovat varmasti tosi hienojaSzark kirjoitti: jotain Viisiraitabarbi:n tapaisia jotka ovat värjätty pinkeiksi![]()
-
KirsiKirppu
- Member

-
mightyblue
- Senior Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Re:
Itse asiassa raitabarbi niminen kala on olemassa7330 kirjoitti:Raitabarbi-nimistä kalaa ei itse asiassa ole olemassakaan, voisiko kyseessä olla tiikeribarbi? Tikrut kyllä sopisivat siihen reilu parisataalitraiseen.
-Aivot ovat ihmeellinen elin. Ne alkavat toimia kun nouset aamulla eivätkä lakkaa ennen kuin pääset työpaikalle..-