Kysymyksiä kongontetrasta

Tetrat, seisojakalat, piraijat, tapparakalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Szark
Starting Member
Starting Member

Kysymyksiä kongontetrasta

Viesti Kirjoittaja Szark »

Hei kysymykseni koskisi Kongotetraja minulla on noin 230 litrainen allas montako kalaa sinne voisi suunnilleen laittaa? Toinen kysymykseni minulla on tuolla neontetra altaassa muutama olisikohan niitä 10 kpl jotain raitabarbeja voisiko ne siirtää Kongotetra:jen kanssa sitten samaan altaaseen?

Korjattu otsikko -ylläpito
7330
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 7330 »

Itse en laittaisi 230-litraiseen vielä yhtäkään kongontetraa, ellei allas sitten ole todella pitkänmallinen (130-150 cm vähintään). Ovat ne niin hurjan kokoisia kaloja.

Raitabarbi-nimistä kalaa ei itse asiassa ole olemassakaan, voisiko kyseessä olla tiikeribarbi? Tikrut kyllä sopisivat siihen reilu parisataalitraiseen. :)
Szark
Starting Member
Starting Member

pikku päivitystä löysimme 500l akvan ja ostimme sen 20e kyllä 20 e
niin siihen voi varmaan sitten jo noita tetroja laittaa ja kuten mainitsin jotain raitabarbeja öö olkoon nyt vaikka Viisiraitabarbi niin voiko ne yhdistää? Barbit ostimme virosta ja koska myyjä ei puhunut englantia tai suomea niin barbien tarkemmasta lajista ei voi sanoa mutta jotain Viisiraitabarbi:n tapaisia jotka ovat värjätty pinkeiksi :P kuvia voin lisätä jos tarvii tarkemmin lajia määrittaa
Pirtsakka
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Pirtsakka »

Szark kirjoitti: jotain Viisiraitabarbi:n tapaisia jotka ovat värjätty pinkeiksi :P
Jippi jai jee... ovat varmasti tosi hienoja 8O
Serene and silent sky,
Rays of moon are dancing with the tide,
A perfect sight, a world devine -J.Liimatainen/Sonata Arctica-
Szark
Starting Member
Starting Member

Pirtsakka kirjoitti:
Szark kirjoitti: jotain Viisiraitabarbi:n tapaisia jotka ovat värjätty pinkeiksi :P
Jippi jai jee... ovat varmasti tosi hienoja 8O
itse asiassa ovat mutta joo onhan se väärin värjätä kaloja. mutta joo ainakaan emme tilanneet värjättyjä kaloja kuten kaupankautta pystyi. ja silloinkin luulimme että ovat jalostettu tai jotain että sellaista
KirsiKirppu
Member
Member

Viesti Kirjoittaja KirsiKirppu »

Akvaarioni on 130cm pitkä, 45cm leveä ja 50cm korkea, eikö tämä mitta riitä seitsemälle kongontetralle?
mightyblue
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Re:

Viesti Kirjoittaja mightyblue »

7330 kirjoitti:Raitabarbi-nimistä kalaa ei itse asiassa ole olemassakaan, voisiko kyseessä olla tiikeribarbi? Tikrut kyllä sopisivat siihen reilu parisataalitraiseen. :)
Itse asiassa raitabarbi niminen kala on olemassa :) eirmotus octozona, kutsutaan myös kalteribarbiksi.. Tosin tiedä sitten kuinka yleinen on,kun ei ainakaan omiin silmiini ole tuota lajia sattunu liikkeissä pyöriessäni..
-Aivot ovat ihmeellinen elin. Ne alkavat toimia kun nouset aamulla eivätkä lakkaa ennen kuin pääset työpaikalle..-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tetrat”