Toisessa altaassa on niin macho perhoskirjoahvenkoiras, ettei mitään tolkkua! Saas nähdä, miten kauan tytöt tuota kestää...
Valvoja: Moderaattorit
Minulla on kaikissa akvaarioissa Bilteman hiekkaa, eikä kyllä pH ole mitenkään oudon korkealla, siinä se pyörii aina 6-7 välilläkirjoplaty kirjoitti: pH on kummallinen, vaikka lasken sen vedenvaihtotynnyrissä ainakin 7:ään, ellei jopa 6,5:een, silti se tahtoo nousta akvaariossa 7,5:een. En tiedä mistä tuo on kiinni. Nostaako Bilteman hiekka pH:ta, entä akvaarion kaksi saviputkea?
Dranj kirjoitti:...
Tsemppiä vaan. Omakin elämä tuntuu olevan myös aikamoisessa murrostilassa seuraavat kuukaudet tai jopa melko nopeastikin sen enempiä erittelemättä. Monessa asiassa ja erilaisten päätösten tekemisessä auttaisi aika paljon jos ei näitä ammeita lojuisia nurkat täynnä.-matokani- kirjoitti:...
Onnea!Semiramis kirjoitti:Kutua!! Veikkaisin panda-tai korumonnisia![]()
Tsemppiä Dranj, p*skamainen ex-siippa sinulla. Muista että yo-kirjoitukset voi ottaa, ja kannattaakin ottaa uusiksi, jos jää vähänkin jotain hampaankoloon!Dranj kirjoitti:Joo, minulla on vaan tämä, että erottiin myrskyisissä olosuhteissa ja toinen haluaa mut pois meidän yhteisestä kodista _HETI_. Viikossa toivoisi kaiken olevan pois. Aika urakka, varsinkin kun yo-kirjoitukset puskee päälle ja tämä toinen osapuoli ei halua edes nähdä minua, saati auttaa muutossa. Mitenköhän saan yksin akvaariot vanhemmille, kun niilläkin työpaikalla kauhea kiire..