Kyseinen taisto onkin sulle tuttu. Se on huhtikuussa Tikkurilasta tänne raahattuSiltsu kirjoitti:Kaunis on tuokin taisto! Ja todella hieno tuo nanon asetelma, vaikka kanto lähtikin kellumaan
Onhan se hieno. Ei vaan sovelias mun projektiin, mutta uiskennelkoon ainakin toistaseksi täällä.kalaton1 kirjoitti:Tosi nätti taisto.
Bongasin yhden liikkeen altaasta makean uroksen, harmaa kroppa vaalean turkooseilla/harmailla evillä. Jos olisi ollut sijoituspaikka sille, niin olisi lähtenyt mukaan.
TARKENNUSTA: Kyseinen reissupäivä on siis lauantai ja tarkka päivämäärä lienee siis 30.1.2016mirauria kirjoitti:MAINOS
30.1.2016 tiedossa akvapäivä. Ohjelmassa siis pk-seudun liikkeitä (A-linna, A-keskus, Kurki, Itiksen Faunatar, ehkä Jumbon Faunatar) ja toki ruokaa ravintolassa. Aamulla n. 9:30 tapaaminen Tikkurilassa ja illasta mun juna lähtee n. 19:30 samasta paikasta, joten sinne tienoille kestää ko. pvä. Halukkaat saa ilmoittautua. Siltsun sanojen mukaan autossa 7 paikkaa ja rullakkoja varten voidaan ottaa peräkärry![]()
Ilmoittautuneet:
Siltsu
Ginger
mirauria
Käynnissä olevat pyörii omalla painollaan (rutiinihuollot) ja tyhjennystä odottavat jatkaa odottelua. Kun joku päivä olis tässä taas sen verran tervehtynyt, että sais noita pestyä, niin olis tosi jees.jage kirjoitti:Mitäs akvaarioille kuuluu?
Selvä.Näitä sun projekteja lukemalla,oon ruvennu haaveilemaan vähän isommasta akvaariosta!mirauria kirjoitti:Käynnissä olevat pyörii omalla painollaan (rutiinihuollot) ja tyhjennystä odottavat jatkaa odottelua. Kun joku päivä olis tässä taas sen verran tervehtynyt, että sais noita pestyä, niin olis tosi jees.jage kirjoitti:Mitäs akvaarioille kuuluu?
Hehjage kirjoitti:Selvä.Näitä sun projekteja lukemalla,oon ruvennu haaveilemaan vähän isommasta akvaariosta!(nyt on 120 litraa ja oon kattellu semmosta 260 litrasta juwelia)
mirauria kirjoitti:Pallolan uusi ilme. Tosin palloja siellä ei enää ole. Viimeisellekin tuli ikä vastaan ja kuoli pois. Nyt tuolla asuu siis valkoinen taistokoiras. Tuon valkoisen lisäksi mulle tuli Imatralta vielä kaksi ukkoa: sininen ja mustard metal. Kaikilla ct-evät. Ja mun piti altaita vähentää. Noh. Nämä sain vielä taiteiltua niin, että mahtuvat olemaan, kun rivari jää pyörimään...
En mäkään muuten, mutta lähden nyt kevääksi pois kotoa, niin noita pienimpiä purkkeja ollut pakko karsia, että ruokkijalla helpompaaRiippasaarni kirjoitti:Sulla on sama vika kuin mulla, paitsi etten edes yritä vähentää purkkeja. Laskeskelen tässä para-aikaa pöytätason kantavuutta.Mulla on nyt sinisiä JA punaisia taistoja. Pahoittelen viimeisen pallon siirtymistä vihreämmille uintivesille. Mikä pallo se oli?
Laiton itselleni harkintaan pantteripallokalan vaikka murtovesi hitusen hirvittää..