Tia-Teresia kirjoitti:
...Kurki oli kyll ihan turha kauppa, ihan yhtäpaljon on katseltavaa paikallisessa eläinkaupan akvaosastossa... Ens kerral kurkkaamaan hkin akvakeskus, josko siel sitte jotain erikoisempaa???
Ai? Eikös sitä Kurkea ole kovasti kehuttu täällä? No mutta hyvä että joku käy katsastamassa nuo pk-seudun paikat, niin osaa sitten itse mennä oikeaan paikkaan, JOS joskus sattuu sinne päin eksymään
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
.
Ninium85 kirjoitti:Noh jopas jotain. Eilen vaihdoin kalat isompaan ja jo tänä aamuna on kuparimonnisten kutu takaseinässä ja vallisnerian lehdellä... Eivät ole koskaan aikaisemmin kuteneet.

Toivotaan että kutu säilyy.
Hieno juttu

. Mä toivon kans, että omat kuparit ottais uusintayrityksen kutemisen kanssa... ehkä mä voisin noiden uusien kalojen karanteenauksen jälkeen sijoittaa ne siihen pikkuakvaan ja koittaa, josko jotain tapahtuisi
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
. Tai onhan mulla se toinenkin pikkuallas tyhjänä, mutta en taida sitä nyt saada mihinkään pystyyn ja lämmitinkin puuttuu.
Eilen tuli sitten haettua lisää monnisia ja korutetroja. No, korutetroja ja korutetroja... robertsintetran nimellä ne oli ja eroavat Varjon kirjan kuvassa olevasta korutetrasta siinä, että näillä kavereilla on selkäevässä valkoista. Olis vaan kiva tietää, onko H. robertsi ihan oma lajinsa vai vaan joku paikallinen tms. muoto korutetrasta? No, niitä on nyt sitten kymmenen kappaletta ja monnisia otin kuusi lisää eli niitä olis sitten kans kohta 10 vipeltämässä pitkin allasta

. Noissa ostamissani monnisissa oli jotain jänniä värimuotoja. Olin eilen hiukan huolissani, kun punatimantit tuppas vähän liiankin uteliaiksi monnisten suhteen, mutta nyt eivät enää onneksi ole niistä piitanneet. Hiukan silti vahdin, ettei tetroilta häviä eviä tms.
Allaskaupat on menossa siinä vaiheessa, että nyt mulla on kaks tosi hyvää vaihtoehtoa, en vaan osaa sitten millään päättää niiden välillä. Ehkä on pakko tehdä katselmuskierros Poriin, kun molemmat on siellä. Ärsyttävää tämä mun tapani jahkailla aina asioita

.