Laita projektistasi tosiaan kuvia ja selontekoa, Oon melkein kares ku tuollaasen oot bongannu, enkä mä!

Valvoja: Moderaattorit
Saisiko testattua http://www.aikolon.fi/muovien_tunnistaminen.phphx kirjoitti:Heh, kyllä orkkistuoksu on varastoinnin aikana hälvennyt.
Sattuisiko joku muuten tietämään, mitä muovilajia nämä ovat? Olen jotenkin aina ajatellut, että olisivat akryyliä. Mutta jostain syystä siinä ei ole merkkiäkään sellaisesta hiushalkeilusta, jota tuon ikäisessä akryylissä tahtoo aina(?) olla. Eikä myöskään kellastumista.
Tuo musta taso on kaiketi samaa muovia.
Toisaalta, en oikein mitenkään jaksaisi uskoa, että olisivat polykarbonaatista noita tehneet.
Tietoa, kukaan?
No mutta, enpä olisi uskonut, että sama liima toimii kaikkiin muovivaihtoehtoihin. Tämähän helpottaa.joppe kirjoitti: Polttotestillä voi varmistaa jos haluaa mutta liimauksen kannalta ei ole väliä. Kuraksi käy esim. acrifix 192. Etra myy.
Kannattaa aloittaa myllyttämisellä niin ei tule turhaan hankittua kamoja jos lopputulos ei tyydytä. Projekti on vaativa ja vaatii hermoja. Tulee helposti heijastumia jotka häiritsee skraaduja enemmän. Yleensä isompiin uriin pelkkä liekki kirkastus antaa parhaan kompromissin. Liika puunaaminen johtaa kuoppaan tai kiehahtamiseen ja homma on pilalla. Pienet skraadut ja sameus häipyy esim. fareclalla mutta tiskinä mainitut omituiset heijastustukset
KaOl kirjoitti:Vähänkö siistiä!![]()
Tuli kans heti mieleen nuoruusajat ja miten sitä "lämmiteltiin" yläkroppaa noissa kun oltiin kaupungilla viikonloppuisin talvipakkasella
Tosta tulee hieno juttu, en kyl ois ite koskaan keksinyt moista ideaa...minkähän kaiken ohi mäkin oon kävelly...
Kivaa seurata!
Nauroin tälletanjakemp kirjoitti:Onko tuossa sinun kopissasi vielä jäljellä klassikkotuoksu Eu de laitapuolen kulkija?
Värisävyt vaan taitaa olla hankalat saada oikeiksi. Megaman Artco:ssa olevat kasvienergiansäästöpolttimot, oisko näistä jotain iloa?Azuca kirjoitti:Tunnelmaa ainakin varmaan saisi näillä ledinauhoilla, joista on puhuttu..? o_O
Hauskojahan ne on, ledistripsit kyllä. Mutta ei niistä oikein kasvuvaloksi taida ryhtymälläkään olla.Azuca kirjoitti:Tunnelmaa ainakin varmaan saisi näillä ledinauhoilla, joista on puhuttu..? o_O
Jotku sellaset vänkyränmalliset CF-putket tuntuu juu kaikkein helpoimmilta ratkaisuilta toistaiseksi. Tai ympyrän. Sais matalan kalusteasennuksen. Täytyy plärätä tukkureitten listoja, että saako niitä sopivilla kelvineillä...Hilleri kirjoitti: Värisävyt vaan taitaa olla hankalat saada oikeiksi. Megaman Artco:ssa olevat kasvienergiansäästöpolttimot, oisko näistä jotain iloa?
Kyseiset lamput oli 26€/kpl. Tulivat valmiina, vain töpseli puuttui lyhyestä johdosta.hx kirjoitti:Oh-HHO! Onpa siinä leteissä höökiä! Perkules! Eikä tuo värikään äkkiseltään ihan sietämätön ole.
Kiitos tuosta.
Soitan huomenna konferenssipuhelun sähkömiehelleni.
Muuten, mitä maksoivat lediheittimet Kiinasta tuotettuina?
Mun niinikään tonninen murtovesipytty hakee kanssa uutta valoideologiaa.