Kyllä siinä jutussa hieman selvennettiin (muistuttamalla muistaakseni kalojen koosta jne [minulla itselläni ei ole lehteä, vaan selailin sen läpi kirjastossa]) otsikkoa, mutta minulle jäi siitä hieman epäselvä olo. Kultakalamaljastakin puhuttiin, että saa käyttää mikäli on tarpeeksi suuri. En sitten tiedä mitä tuo "tarpeeksi suuri" tarkoittaa, kun edellinenkin lause taitoi olla, että yhden sivun altaasta olisi oltava peitettynä (elleivät kasvit sitä hoida).7330 kirjoitti:Käväisin minäkin tänään kirjastossa silmäilemässä uuden numeron. Taitto oli kohdellut juttuani aika hyvin: en löytänyt nopealla silmäilyllä kuin pari sellaista virhettä, jotka eivät ole omaa käsialaani. Sen verran niitä ilmestyy lehdessä kuin lehdessä.Joulutonttu kirjoitti:Näin tänään tuon AM:n 5/10 kannen, jossa oli isolla otsikko:
"Laki ei määrää akvaariolle minimikokoa"
Tuon kun joku aloittelija ymmärtää väärin, niin taas löytyy vääriä kaloja vääristä oloista. Varsinkin kun jutun sisältö ei antanut käsittää muuta.
Ainoa hyvä juttu koko lehdessä oli se varhaisevoluutiojuttu, joka vaikutti oikeasti asialliselta ja mielenkiintoiselta.
Tuolle akvaarion minimikokojutun otsikolle vähän kohotin kulmiani, mutta oletin että itse artikkeli täsmentää aihetta. En kuitenkaan lukenut sitä. Kuulostaa kieltämättä harhaanjohtavalta, jos näin ei ollut.
Eli mielestäni juttu jätti asian sen verran epäselväksi, että aloittelija menee vipuun helposti.