Valvoja: Moderaattorit
Ite tilasin kanssa mutta maksoin Visalla, tuli lopuksi teksti että veloitamme suorituksen tililtä kun paketti on lähtenyt... Ja näin tapahtuikin. Sinne voi kirjoittaa kyssärin varmaankin suomeksi, ainakin tilauksen mukana tuli suomeksi kaikki paprut... Tilaus itsessään tuli nopeasti.They2 kirjoitti:Tilasin tuossa äsken zooplus.fi:stä tavaraa, tilauksen jälkeen luki, että maksa tilauksen summa johonkin osoitteeseen. Siis eikös se tilaus makseta suoraan, kun on siihen tilausjuttuun kirjoittanut pankkikorttinumeron. En ole ikinä ennen netissä ostaessa törmännyt moiseen. Vai teinkö minä sitten nyt tyhmän virheen ja maksan tilauksesta kaksinkertaisen summan?
Hmm, hirvensarvisuolasta syntynyt nitriitti ei ole vielä parin vuorokauden jälkeen hävinnyt, ei tuo bakteerien toiminta nyt vakuutasupermunny kirjoitti:Jahuu, kypsyihän se akvaario vihdoinkin. Aika tarkalleen kolme viikkoa taisi mennä. Heitin vielä asian varmistamiseksi yhden satsin hirvensarvisuolaa, jos huomenna näyttää muuttuneen nitraatiksi niin pääsee kaloja hakemaan ennen viikonloppua.
Juu, siis visalla itsekin maksoin. Katsotaan sitten laskua, niin tietää että onko maksanut liikaa.catze kirjoitti:Ite tilasin kanssa mutta maksoin Visalla, tuli lopuksi teksti että veloitamme suorituksen tililtä kun paketti on lähtenyt... Ja näin tapahtuikin. Sinne voi kirjoittaa kyssärin varmaankin suomeksi, ainakin tilauksen mukana tuli suomeksi kaikki paprut... Tilaus itsessään tuli nopeasti.
Kivivillan sijasta voisi käyttää vaikka jotain suodatinmateriaalia "tilkkimiseen", se pysyy ainakin paremmin kasassa. En tiedä onko vuori- tai lasivillasta oikeasti ollut haittaa jonkun kaloille, itseäni se vaan vähän hirvittää jos vaikka joku kala nyppisi sitä sisuksiinsa. Eipä siitä mitään taida edes liueta veteen? Itse kiinnittelen nippusiteellä kasvit juurakoihin jos eivät muuten pysy.R_R kirjoitti:Kivivillaa ei kuulu jättää juuriin yhtään, niistä ei ole mitään hyötyä, päin vastoin. Kierteiset nousee pohjasta, jos pohja on pilaantunut tai on nitriittiä. Kierteiset ovat eläviä olentoja jotka eivät siedä nitriittiä.
Ai se olit sinä! Nyt sai jälleen uusi nimimerkki kasvotThey2 kirjoitti:Palattu TASin huutiksesta. Kivasti oli porukkaa. Tuntuu että akvaristit on aika isänmaallista porukkaa, olin varmaan joukon ainoa ulkomaalainen.Tai siis en huomannut muita.
Aa, mä jotenkin arvasin et se oli sä.Hilleri kirjoitti:Mulla oli TAS huutiksessa valko-musta huppari, keltanen t-paita ja tummat farkut. Kuvaki on jossain TAS kansioissa.
Siinä kohtaa kun päästetään joku ei-akvaristi tekemään diagnoosi?thank kirjoitti:Mun mies kysy äsken et missä vaiheessa tää harrastus muuttuu sairaudeksi.
Kiitos vertaistuesta! Tämähän lähti siitä, että mieheni ei ymmärtänyt miksi minun täytyy istua pimeässä taskulampun valossa kyttäämässä akvaariota. No kun, ei noita monnisia tahdo nähdä paitsi "hämärissä", ja taskulampun valo ei häiritse niiden touhuja ollenkaan.suski-87 kirjoitti:Siinä kohtaa kun päästetään joku ei-akvaristi tekemään diagnoosi?thank kirjoitti:Mun mies kysy äsken et missä vaiheessa tää harrastus muuttuu sairaudeksi.Siihen asti kaikki on normaalin puitteissa.