Minulla oli keltakääpiöahven pariskunta. Naaras kuoli ja uros jäi ainoana lajin edustajana akvaariooni. Nyt uros on löytänyt uuden rakkaudenkohteen ja lähentee yhtä kuparimonneistani. Monnisia on kahdeksan, mutta vain tämä yksi kiinnostaa. Käppänä on seurannut kyseistä monnista jo kuukauden päivät. Se levittelee eviään ja on hienoissa väreissä, estää jopa kyseistä monnista liikkumasta oman parven mukana.
Olisi varmaan aihetta kävästä eläinkaupassa hakemassa käppänälle oma morsian:)
Rakkautta yli rajojen!
Valvoja: Moderaattorit
Re: Rakkautta yli rajojen!
Mun leväberbi jäi kans yksin, kun sen kaveri heitti veivit. Pari kuukautta sitten siirsin toisesta akvaariosta palettikalapariskunnan samaan altaaseen missä levis asustaa. Levis ihastui palettikaloihin niin että seurasi niitä kokoajan.
Paletit oli ihan äimänä
, kun ne oli tottuneet oleen "kingejä", joita muut ui karkuun.
Paletit oli ihan äimänä
350L
-
Maami80
- Starting Member

- Sukupuoli: Nainen
Ja mulla taas Partamonni ja Nuoli-imumonni ovat löytäneet toisensa 
Herpit <3
-
Viipi
- Starting Member

Meillä perhoskirjoahvennaaras kuoli ja uros jäi tuonne yksin. Nyt on sitten kulkenut inkkareitten kanssa ja vikitelly yhtä naarasta. Jospa ens viikolla kävis hakemassa uuden morsiammen herralle.
180-litrainen sekala + 54-litranen taistoukon ja sukarapujen yksiö ja mukana touhuamassa 07/07 poika ja 03/09 tyttö+ mies reissuhommissa.
-
eikkumonnin poikanen
- Starting Member

tiedätkö miksi naaras kuoli?Viipi kirjoitti:Meillä perhoskirjoahvennaaras kuoli ja uros jäi tuonne yksin. Nyt on sitten kulkenut inkkareitten kanssa ja vikitelly yhtä naarasta. Jospa ens viikolla kävis hakemassa uuden morsiammen herralle.
Koska mulla oli, ja on vieläkin vaikka puuttuu allekirjoituksesta, niin että nyt naaras on kalojen taivaassa ja koiras yksikseeen
126l:
platyt kuparitetrat kiilakyljet partamonnit
platyt kuparitetrat kiilakyljet partamonnit
-
Viipi
- Starting Member

En tiiä. Oon kyllä pohtinut syitä, mutta luulen, että stressiin, kun vasta oli tullut.eikkumonnin poikanen kirjoitti:tiedätkö miksi naaras kuoli?Viipi kirjoitti:Meillä perhoskirjoahvennaaras kuoli ja uros jäi tuonne yksin. Nyt on sitten kulkenut inkkareitten kanssa ja vikitelly yhtä naarasta. Jospa ens viikolla kävis hakemassa uuden morsiammen herralle.![]()
Koska mulla oli, ja on vieläkin vaikka puuttuu allekirjoituksesta, niin että nyt naaras on kalojen taivaassa ja koiras yksikseeen![]()
![]()
180-litrainen sekala + 54-litranen taistoukon ja sukarapujen yksiö ja mukana touhuamassa 07/07 poika ja 03/09 tyttö+ mies reissuhommissa.