Rakkautta yli rajojen!

Kirjoahventen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Lare0
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Mies

Rakkautta yli rajojen!

Viesti Kirjoittaja Lare0 »

Minulla oli keltakääpiöahven pariskunta. Naaras kuoli ja uros jäi ainoana lajin edustajana akvaariooni. Nyt uros on löytänyt uuden rakkaudenkohteen ja lähentee yhtä kuparimonneistani. Monnisia on kahdeksan, mutta vain tämä yksi kiinnostaa. Käppänä on seurannut kyseistä monnista jo kuukauden päivät. Se levittelee eviään ja on hienoissa väreissä, estää jopa kyseistä monnista liikkumasta oman parven mukana.
Olisi varmaan aihetta kävästä eläinkaupassa hakemassa käppänälle oma morsian:)
muppe+
Member
Member
Sukupuoli: Mies

Re: Rakkautta yli rajojen!

Viesti Kirjoittaja muppe+ »

Mun leväberbi jäi kans yksin, kun sen kaveri heitti veivit. Pari kuukautta sitten siirsin toisesta akvaariosta palettikalapariskunnan samaan altaaseen missä levis asustaa. Levis ihastui palettikaloihin niin että seurasi niitä kokoajan.

Paletit oli ihan äimänä 8O , kun ne oli tottuneet oleen "kingejä", joita muut ui karkuun.
350L
Maami80
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Maami80 »

Ja mulla taas Partamonni ja Nuoli-imumonni ovat löytäneet toisensa :mrgreen:
Herpit <3
Viipi
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Viipi »

Meillä perhoskirjoahvennaaras kuoli ja uros jäi tuonne yksin. Nyt on sitten kulkenut inkkareitten kanssa ja vikitelly yhtä naarasta. Jospa ens viikolla kävis hakemassa uuden morsiammen herralle.
180-litrainen sekala + 54-litranen taistoukon ja sukarapujen yksiö ja mukana touhuamassa 07/07 poika ja 03/09 tyttö+ mies reissuhommissa.
eikkumonnin poikanen
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja eikkumonnin poikanen »

Viipi kirjoitti:Meillä perhoskirjoahvennaaras kuoli ja uros jäi tuonne yksin. Nyt on sitten kulkenut inkkareitten kanssa ja vikitelly yhtä naarasta. Jospa ens viikolla kävis hakemassa uuden morsiammen herralle.
tiedätkö miksi naaras kuoli? :?
Koska mulla oli, ja on vieläkin vaikka puuttuu allekirjoituksesta, niin että nyt naaras on kalojen taivaassa ja koiras yksikseeen :cry: :cry: :cry:
126l:
platyt kuparitetrat kiilakyljet partamonnit
Viipi
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Viipi »

eikkumonnin poikanen kirjoitti:
Viipi kirjoitti:Meillä perhoskirjoahvennaaras kuoli ja uros jäi tuonne yksin. Nyt on sitten kulkenut inkkareitten kanssa ja vikitelly yhtä naarasta. Jospa ens viikolla kävis hakemassa uuden morsiammen herralle.
tiedätkö miksi naaras kuoli? :?
Koska mulla oli, ja on vieläkin vaikka puuttuu allekirjoituksesta, niin että nyt naaras on kalojen taivaassa ja koiras yksikseeen :cry: :cry: :cry:
En tiiä. Oon kyllä pohtinut syitä, mutta luulen, että stressiin, kun vasta oli tullut. :( Ei voi olla muuta syytä, kun muut kalat voi hyvin ja on todella virkeitä.
180-litrainen sekala + 54-litranen taistoukon ja sukarapujen yksiö ja mukana touhuamassa 07/07 poika ja 03/09 tyttö+ mies reissuhommissa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kirjoahvenet”