Vastausten tyylistä
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAY, CorydoradinaeFinland
Re: Vastausten tyylistä
No täsmälleen samaa havainnut kuin nepis, noita oikeasti tylyjä mallilauseita ei ole ollut kuin näissä ketjuissa.
SaksanpaimenKoira - kotisivut http://www.kamuteams.fi, kalajuttuja http://www.kamuteams.fi/Akvaariokalat.html
Niin, olette oikeassa kylläkin siitä, että tulkinnassakin on omat ongelmansa ja tulkinta on hyvin henkilökohtaista.
98 L "Hei muru takki auki, täältä tulee hauki - joka susta tykkää"
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Jos tästä varoitus tulee niin antaa tulla...
Mutta olen sitä mieltä, että tänne kun on itse rekisteröitynyt ja hyväksynyt palstan säännöt, niin nämä murmutukset ovat täysin turhia. Mikäli palstan meno ei miellytä, niin ei tartte täällä roikkua, ei se ole pakollista. Jokainen rekisteröityy ja kirjautuu tänne ihan vapaaehtoisesti. Onhan noita muitakin foorumeita, missä voi rauhassa ihqutella jos siltä tuntuu.
Täällä tuppaa unohtumaan myös se asia, että ei se ole kirjoittajan vika, jollei vastaus miellytä kysyjää. Toki jokainen kirjoittaja voi miettiä sitä tyyliä, millä kirjoittaa, ettei olisi tyly. Mutta ei täällä mitään pääntaputuksia saa eikä pidäkään saada, jos on se 1 partamonni ja 2 kultakalaa sekä parvi neontetroja 100 litraisessa akvaariossa.
Mutta olen sitä mieltä, että tänne kun on itse rekisteröitynyt ja hyväksynyt palstan säännöt, niin nämä murmutukset ovat täysin turhia. Mikäli palstan meno ei miellytä, niin ei tartte täällä roikkua, ei se ole pakollista. Jokainen rekisteröityy ja kirjautuu tänne ihan vapaaehtoisesti. Onhan noita muitakin foorumeita, missä voi rauhassa ihqutella jos siltä tuntuu.
Täällä tuppaa unohtumaan myös se asia, että ei se ole kirjoittajan vika, jollei vastaus miellytä kysyjää. Toki jokainen kirjoittaja voi miettiä sitä tyyliä, millä kirjoittaa, ettei olisi tyly. Mutta ei täällä mitään pääntaputuksia saa eikä pidäkään saada, jos on se 1 partamonni ja 2 kultakalaa sekä parvi neontetroja 100 litraisessa akvaariossa.
Tupu ja 128 litraa sekametelisoppaa seuraarion muodossa
http://www.karvakasat.net
http://www.karvakasat.net
-
- Advanced Member
Kiteytit yhteen lauseeseen vastauksen lähes jokaiseen väittämään ja kysymykseen tässä ketjussa.nepis76 kirjoitti:Mutta ei täällä mitään pääntaputuksia saa eikä pidäkään saada, jos on se 1 partamonni ja 2 kultakalaa sekä parvi neontetroja 100 litraisessa akvaariossa.
Kudos.
Eikö täällä akvaariofoorumilla voitaisi välillä puhua akvaarioasioistakin! Suurin osa keskustelusta tapahtuu tällä hetkellä joissain turhissa OT-ketjuissa ja valitusketjuissa. Tai ovathan nuo ns. OT-ketjutkin ihan ok, mutta minusta akvaario foorumilla tulisi keskustella pääasiassa akvaarioasiosta.
Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni, mutta uskon, että moni tällä palstalla on samaa mieltä!
Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni, mutta uskon, että moni tällä palstalla on samaa mieltä!
112 l
Pytty sisältää: hunajarihmalauman, +10 kardinaalitetraa, kuparimonnisia, partamonnin ja muutaman nuolimonnin
Pytty sisältää: hunajarihmalauman, +10 kardinaalitetraa, kuparimonnisia, partamonnin ja muutaman nuolimonnin
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: Ciklidistit
- Sukupuoli: N/A
Jep, ja kehitysidea: OT-otsikot kokonaan pois etusivulta ja "Wiew active topics"-listalta. Voihan sen OT:n säilyttää varaventtiilinä mutta eipä noita hölmöilyjä huvittaisi nähdä joka ikinen kerta kun avaa A-W:n. Menköön sinne sitten kuka ikinä sellaista haluaakin lukea.
Jep, noissa näytä uudet viestit, listassa ei tarvitsisi näkyä oteet...
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Mies
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
-
- Senior Member
Samoin.
-
- Advanced Member
Jaahas, taidan kuulua tähän "mitä tahansa vastaatkin niin aina sanot sen väärin vaikka viestisi sisältö olisikin aihetta vastaava ja asiaa" porukkaan.
Alkaa potuttaan kun yrität neuvoa, ja vielä ihan nätisti ilman sen suurempia avautumisia, niin heti seuraavassa viestissä joku "aloittelija" ottaa närkästyneenä herneen sieraimeen ja poistuu niskojaan nakellen takavasemmalle murjottamaan, kun maailma tekee hänelle väärin.
Ei tällaista kyllä pitkään jaksa. Alkaa kohta kohteliaisuus loppua multakin, ja sitten en kyllä tänne enää voi kirjoitella kun en viitsi modeillekkaan lisää duunia aiheuttaa.![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Alkaa potuttaan kun yrität neuvoa, ja vielä ihan nätisti ilman sen suurempia avautumisia, niin heti seuraavassa viestissä joku "aloittelija" ottaa närkästyneenä herneen sieraimeen ja poistuu niskojaan nakellen takavasemmalle murjottamaan, kun maailma tekee hänelle väärin.

Ei tällaista kyllä pitkään jaksa. Alkaa kohta kohteliaisuus loppua multakin, ja sitten en kyllä tänne enää voi kirjoitella kun en viitsi modeillekkaan lisää duunia aiheuttaa.
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Minusta sdrn vastaukset ovat olleet informatiivisia ja hyviä.
-
- Advanced Member
en:n kanssa samaa mieltä, srd vastaa asiallisesti. Sillehän ei kukaan mitään voi, jos joku ottaa nokkiinsa, asiasta, on niitäkin kenelle ei saa sanoa yhtään mistään. Ja jaksan ihmetellä vuodesta toiseen, että mistä näitä "liian isoja kaloja pienessä altaassa"- sikiää ? Miten osataan jälkikäteen, kun jo allas on täynnä kaloja, tietoa etsiä, miksei edelleenkään etukäteen ? Voi kysyä, että ostaako he koirankin ensin (kun se on niin söpö pentu) ja sitten vasta huomaavat, että siitä kasvaakin vasikka ?
-
- Advanced Member
Mun puolesta ot-puolen vois laittaa jäähylle hetkeksi. Ei haittais mun menoa ja saattais akvaariokeskustelukin vähän elpyä..
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: OAS, TAS
Samaa mieltä olen thankin kanssa.thank kirjoitti:Mun puolesta ot-puolen vois laittaa jäähylle hetkeksi. Ei haittais mun menoa ja saattais akvaariokeskustelukin vähän elpyä..
Hyviä mielipiteitä. Itse lopetan vastailun nimimerkille joka ottaa herneen nenään. Kun kysyn jotain ja vastataan törkeästi, en lähde keskustelemaan nimimerkin kanssa. Tällainen on mun tapa välttää riitelyä. Törkeimmistä ja loukkaavimmista teksteistä ilmoitan Moderaattoreille, he päättävät mitä tekevät.
-
- Elite Member
Tuli vaan mieleen tästä keskustelusta, että kun täällä alkaa näköjään pinna kiristyä vähän yheltä jos toiseltakin
niin eiköhän pietä porukalla kesäloma aw:sta ja ollaan vaikka ulkona enemmän niin haihtuu enimmät höyryt raittiiseen ulkoilmaan vitsi vitsi.
niin eiköhän pietä porukalla kesäloma aw:sta ja ollaan vaikka ulkona enemmän niin haihtuu enimmät höyryt raittiiseen ulkoilmaan vitsi vitsi.

JEE! hyvä idea millis
. Muuten mitä sun akvaarioelämääsi kuuluu? Kyselee eräs joka on palannut talvilomalta a-w:hen keskelle rähinää...

Hyvä ideahan tuo on! Täällä aqua-webissä kun näyttää yhden jos toisenkin pinna kiristyneen. Luultavasti erään nimettömän keskustelijan vuoksi, joka on tuonut tämän ongelman pinnalle. Mutta olen vieläkin sitä mieltä, että OT-puoli voitaisiin laittaa ainakin joksikin aikaa jäähylle.miljoonakala84 kirjoitti:Tuli vaan mieleen tästä keskustelusta, että kun täällä alkaa näköjään pinna kiristyä vähän yheltä jos toiseltakin
112 l
Ketähän mahdat tarkoittaa...?viineri kirjoitti:Hyvä ideahan tuo on! Täällä aqua-webissä kun näyttää yhden jos toisenkin pinna kiristyneen. Luultavasti erään nimettömän keskustelijan vuoksi, joka on tuonut tämän ongelman pinnalle.miljoonakala84 kirjoitti:Tuli vaan mieleen tästä keskustelusta, että kun täällä alkaa näköjään pinna kiristyä vähän yheltä jos toiseltakin
Hän pysyköön nimettömänä...eusteralisapisto kirjoitti:Ketähän mahdat tarkoittaa...?
...mutta uskon, että tiedät henkilön.
112 l
-
- Senior Member
Hm joo, minäkin kannatan. Modet hoi!thank kirjoitti:Mun puolesta ot-puolen vois laittaa jäähylle hetkeksi. Ei haittais mun menoa ja saattais akvaariokeskustelukin vähän elpyä..
Tarkoitatko kenties MINUA?viineri kirjoitti:Hän pysyköön nimettömänä...
...mutta uskon, että tiedät henkilön.

-
- Katalysaattori
Monellakos nimellä muuten täällä pyörit? 

My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
-
- Advanced Member
Nro. 2 sillä on kai vasta menossa. 

-
- Elite Member
Miun akvaelämään kuuluu ihan kohtalaisen hyvää kiitos kysymästä, tosin tässä tänä aamuna jouduin lopettamaan sairaan kääpiörihmakala naaraan.JEE! hyvä idea millis . Muuten mitä sun akvaarioelämääsi kuuluu? Kyselee eräs joka on palannut talvilomalta a-w:hen keskelle rähinää...