Vastausten tyylistä

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

bj
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAY, CorydoradinaeFinland

Re: Vastausten tyylistä

Viesti Kirjoittaja bj »

No täsmälleen samaa havainnut kuin nepis, noita oikeasti tylyjä mallilauseita ei ole ollut kuin näissä ketjuissa.
SaksanpaimenKoira - kotisivut http://www.kamuteams.fi, kalajuttuja http://www.kamuteams.fi/Akvaariokalat.html
kwaak
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja kwaak »

Niin, olette oikeassa kylläkin siitä, että tulkinnassakin on omat ongelmansa ja tulkinta on hyvin henkilökohtaista.
98 L "Hei muru takki auki, täältä tulee hauki - joka susta tykkää"
nepis76
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nepis76 »

Jos tästä varoitus tulee niin antaa tulla...

Mutta olen sitä mieltä, että tänne kun on itse rekisteröitynyt ja hyväksynyt palstan säännöt, niin nämä murmutukset ovat täysin turhia. Mikäli palstan meno ei miellytä, niin ei tartte täällä roikkua, ei se ole pakollista. Jokainen rekisteröityy ja kirjautuu tänne ihan vapaaehtoisesti. Onhan noita muitakin foorumeita, missä voi rauhassa ihqutella jos siltä tuntuu.

Täällä tuppaa unohtumaan myös se asia, että ei se ole kirjoittajan vika, jollei vastaus miellytä kysyjää. Toki jokainen kirjoittaja voi miettiä sitä tyyliä, millä kirjoittaa, ettei olisi tyly. Mutta ei täällä mitään pääntaputuksia saa eikä pidäkään saada, jos on se 1 partamonni ja 2 kultakalaa sekä parvi neontetroja 100 litraisessa akvaariossa.
Tupu ja 128 litraa sekametelisoppaa seuraarion muodossa
http://www.karvakasat.net
srd
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja srd »

nepis76 kirjoitti:Mutta ei täällä mitään pääntaputuksia saa eikä pidäkään saada, jos on se 1 partamonni ja 2 kultakalaa sekä parvi neontetroja 100 litraisessa akvaariossa.
Kiteytit yhteen lauseeseen vastauksen lähes jokaiseen väittämään ja kysymykseen tässä ketjussa.

Kudos.
viineri
Member
Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja viineri »

Eikö täällä akvaariofoorumilla voitaisi välillä puhua akvaarioasioistakin! Suurin osa keskustelusta tapahtuu tällä hetkellä joissain turhissa OT-ketjuissa ja valitusketjuissa. Tai ovathan nuo ns. OT-ketjutkin ihan ok, mutta minusta akvaario foorumilla tulisi keskustella pääasiassa akvaarioasiosta.

Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni, mutta uskon, että moni tällä palstalla on samaa mieltä!
112 l
Pytty sisältää: hunajarihmalauman, +10 kardinaalitetraa, kuparimonnisia, partamonnin ja muutaman nuolimonnin
Murmelitytt8 Ruusu
Junior Member
Junior Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja Murmelitytt8 Ruusu »

Jep, ja kehitysidea: OT-otsikot kokonaan pois etusivulta ja "Wiew active topics"-listalta. Voihan sen OT:n säilyttää varaventtiilinä mutta eipä noita hölmöilyjä huvittaisi nähdä joka ikinen kerta kun avaa A-W:n. Menköön sinne sitten kuka ikinä sellaista haluaakin lukea.
en
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja en »

Jep, noissa näytä uudet viestit, listassa ei tarvitsisi näkyä oteet...
Aqualung
Katalysaattori
Katalysaattori

Viesti Kirjoittaja Aqualung »

Ai joku käyttää tuota etusivuakin? :)

Mulla on tämä koneissa kirjanmerkkinä.
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.

Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
TheSiren
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja TheSiren »

Aqualung kirjoitti:Ai joku käyttää tuota etusivuakin? :)

Mulla on tämä koneissa kirjanmerkkinä.
Samoin.
srd
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja srd »

Jaahas, taidan kuulua tähän "mitä tahansa vastaatkin niin aina sanot sen väärin vaikka viestisi sisältö olisikin aihetta vastaava ja asiaa" porukkaan.

Alkaa potuttaan kun yrität neuvoa, ja vielä ihan nätisti ilman sen suurempia avautumisia, niin heti seuraavassa viestissä joku "aloittelija" ottaa närkästyneenä herneen sieraimeen ja poistuu niskojaan nakellen takavasemmalle murjottamaan, kun maailma tekee hänelle väärin. :roll:

Ei tällaista kyllä pitkään jaksa. Alkaa kohta kohteliaisuus loppua multakin, ja sitten en kyllä tänne enää voi kirjoitella kun en viitsi modeillekkaan lisää duunia aiheuttaa. [}:)]
en
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja en »

Minusta sdrn vastaukset ovat olleet informatiivisia ja hyviä.
aquamarina
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja aquamarina »

en:n kanssa samaa mieltä, srd vastaa asiallisesti. Sillehän ei kukaan mitään voi, jos joku ottaa nokkiinsa, asiasta, on niitäkin kenelle ei saa sanoa yhtään mistään. Ja jaksan ihmetellä vuodesta toiseen, että mistä näitä "liian isoja kaloja pienessä altaassa"- sikiää ? Miten osataan jälkikäteen, kun jo allas on täynnä kaloja, tietoa etsiä, miksei edelleenkään etukäteen ? Voi kysyä, että ostaako he koirankin ensin (kun se on niin söpö pentu) ja sitten vasta huomaavat, että siitä kasvaakin vasikka ?
thank
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja thank »

Mun puolesta ot-puolen vois laittaa jäähylle hetkeksi. Ei haittais mun menoa ja saattais akvaariokeskustelukin vähän elpyä..
KalaH
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: OAS, TAS

Viesti Kirjoittaja KalaH »

thank kirjoitti:Mun puolesta ot-puolen vois laittaa jäähylle hetkeksi. Ei haittais mun menoa ja saattais akvaariokeskustelukin vähän elpyä..
Samaa mieltä olen thankin kanssa.
R_R
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja R_R »

Hyviä mielipiteitä. Itse lopetan vastailun nimimerkille joka ottaa herneen nenään. Kun kysyn jotain ja vastataan törkeästi, en lähde keskustelemaan nimimerkin kanssa. Tällainen on mun tapa välttää riitelyä. Törkeimmistä ja loukkaavimmista teksteistä ilmoitan Moderaattoreille, he päättävät mitä tekevät.
miljoonakala84
Elite Member
Elite Member

Viesti Kirjoittaja miljoonakala84 »

Tuli vaan mieleen tästä keskustelusta, että kun täällä alkaa näköjään pinna kiristyä vähän yheltä jos toiseltakin
niin eiköhän pietä porukalla kesäloma aw:sta ja ollaan vaikka ulkona enemmän niin haihtuu enimmät höyryt raittiiseen ulkoilmaan vitsi vitsi. :mrgreen:
en
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja en »

JEE! hyvä idea millis :). Muuten mitä sun akvaarioelämääsi kuuluu? Kyselee eräs joka on palannut talvilomalta a-w:hen keskelle rähinää...
viineri
Member
Member

miljoonakala84 kirjoitti:Tuli vaan mieleen tästä keskustelusta, että kun täällä alkaa näköjään pinna kiristyä vähän yheltä jos toiseltakin
niin eiköhän pietä porukalla kesäloma aw:sta ja ollaan vaikka ulkona enemmän niin haihtuu enimmät höyryt raittiiseen ulkoilmaan vitsi vitsi. :mrgreen:
Hyvä ideahan tuo on! Täällä aqua-webissä kun näyttää yhden jos toisenkin pinna kiristyneen. Luultavasti erään nimettömän keskustelijan vuoksi, joka on tuonut tämän ongelman pinnalle. Mutta olen vieläkin sitä mieltä, että OT-puoli voitaisiin laittaa ainakin joksikin aikaa jäähylle.
112 l
Pytty sisältää: hunajarihmalauman, +10 kardinaalitetraa, kuparimonnisia, partamonnin ja muutaman nuolimonnin
AQUAJapan
Member
Member

Viesti Kirjoittaja AQUAJapan »

viineri kirjoitti:
miljoonakala84 kirjoitti:Tuli vaan mieleen tästä keskustelusta, että kun täällä alkaa näköjään pinna kiristyä vähän yheltä jos toiseltakin
Hyvä ideahan tuo on! Täällä aqua-webissä kun näyttää yhden jos toisenkin pinna kiristyneen. Luultavasti erään nimettömän keskustelijan vuoksi, joka on tuonut tämän ongelman pinnalle.
Ketähän mahdat tarkoittaa...?
viineri
Member
Member

eusteralisapisto kirjoitti:Ketähän mahdat tarkoittaa...?
Hän pysyköön nimettömänä...
...mutta uskon, että tiedät henkilön.
112 l
TheSiren
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja TheSiren »

thank kirjoitti:Mun puolesta ot-puolen vois laittaa jäähylle hetkeksi. Ei haittais mun menoa ja saattais akvaariokeskustelukin vähän elpyä..
Hm joo, minäkin kannatan. Modet hoi!
AQUAJapan
Member
Member

Viesti Kirjoittaja AQUAJapan »

viineri kirjoitti:Hän pysyköön nimettömänä...
...mutta uskon, että tiedät henkilön.
Tarkoitatko kenties MINUA? :o
Aqualung
Katalysaattori
Katalysaattori

Viesti Kirjoittaja Aqualung »

Monellakos nimellä muuten täällä pyörit? 8O
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.

Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
srd
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja srd »

Nro. 2 sillä on kai vasta menossa. :roll:
miljoonakala84
Elite Member
Elite Member

Viesti Kirjoittaja miljoonakala84 »

JEE! hyvä idea millis . Muuten mitä sun akvaarioelämääsi kuuluu? Kyselee eräs joka on palannut talvilomalta a-w:hen keskelle rähinää...
Miun akvaelämään kuuluu ihan kohtalaisen hyvää kiitos kysymästä, tosin tässä tänä aamuna jouduin lopettamaan sairaan kääpiörihmakala naaraan. :(
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”