millaisia ratkaisuja teillä muilla iiiisojen akvojen omistajilla on?

ja koko on 200*60*60
Valvoja: Moderaattorit
Jos mä olisin mä, niin mä laittaisin siihen vanerilevyn ja sen päälle solumuovin. Tekisin vielä ne verhoilut sen verran korkeiksi, että ne peittää sen päälilevyn ja muovin...jema kirjoitti:mikä olis paras ratkaisu rosterikehikon ja akvan väliin?tukipintaa tulee laajalti,ei pelkästään reunoja myöden.
juu,tarkoitus olikin,että päällylevy on kannen "sisällä"..ei näy mitään epämääräisiä reunojakaan,kun on nätisti piilossahx kirjoitti:Jos mä olisin mä, niin mä laittaisin siihen vanerilevyn ja sen päälle solumuovin. Tekisin vielä ne verhoilut sen verran korkeiksi, että ne peittää sen päälilevyn ja muovin...jema kirjoitti:mikä olis paras ratkaisu rosterikehikon ja akvan väliin?tukipintaa tulee laajalti,ei pelkästään reunoja myöden.
Onnittelut loistavasta materiaalivalinnasta.
Meilläpä on. Talon rakennus vaiheessa tein altaalle oman paikan mikä on oikaistu ja suora. 225 cm pitkä allas paikallaan ja massiivijalusta ilman säätöjalkoja, veden pinta kummassakin kulmassa suhteessa ylälistaan millilleen samassa paikassa. Eli kyllä suoria lattioita on olemassa, vähemmän tosin kuin niitä kaltevia.hx kirjoitti: Kun suoraa lattiaahan ei ole olemassakaan, vaakasuorasta puhumattakaan.
Eiköhän tuo ole ihan mielipidekysymys. Ihmisillä on erilaisia tyylejä sisustaa kotinsa.HomerXVI kirjoitti:Mielenkiintoista huomata mitä kaikkea materiaalia ihmiset on kantamassa olohuoneeseen!Kyllä se tosi homma on että puu se paras ja fiksuin vaihtoehto on kun kuitenkin kyseessä on sisustaminen mutta tuo mustarauta ja legaharkko on kyllä sellasta kamaa että ne nauretaan kyllä ensimmäisenä pihallle tai ainakaan sitä ei kannata kauheasti maailmalla huudella,jos sattuu vielä joku vähääkään käsitöistä tai laadusta tietää,niin voi olla hymy herkässä.
Mäki. Saanksmä istua tähän sun viereen odottelemaan?f_isu kirjoitti: Haluaisin kuulla jonkin muun paremman perustelun tuolle puun ylivoimaisuudelle, ulkonäkö ei siis riitä.
Voi tokihx kirjoitti:Mäki. Saanksmä istua tähän sun viereen odottelemaan?f_isu kirjoitti: Haluaisin kuulla jonkin muun paremman perustelun tuolle puun ylivoimaisuudelle, ulkonäkö ei siis riitä.
joppe kirjoitti:Miksi ei pelkästään ulkonäkö riitä?