Miten voisi alkaa enemmän "harrastamaan"?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Eläinfani101101
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Miten voisi alkaa enemmän "harrastamaan"?

Viesti Kirjoittaja Eläinfani101101 »

Miten voisi alkaa enemmän "harrastamaan" akvaarion parissa? Eli hoidan kyllä akvaarion täysin hyvin, mutta miten sitä itse harrastamista lisäisi? Entä te itse miten muuten "harrastatte" akvaarionne kanssa? :mrgreen:
100L akvaariossa 1 intiaaninsulka, 4 saksipyrstöä, 1 siaminpiikkisilmä, 1 orange huulirihmakala, 2 partamonnia
Tindra
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tindra »

Mä oon omistautunut miekkapyrstöjen kasvattamiselle ja hienon väristen kalojen jalostustyölle :) Pitää akvaarioharrastuksen mielekkäänä kun on tavoitteita ja näkee ainakin jossain vaiheessa onnistumisenkin.
Akvarismia 1992-2014
annuli
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja annuli »

No mulle tuli mieleen tosta sun allekirjoituksesta, jossa lukee että sulla on akvaariossa 15 partamonnia, ilmeisesti osa vielä poikasia, että voit ainakin koittaa myydä niitä ja sitten voit hankkia akvaarioon jotain uutta sisustustarviketta esimerkiksi. Partamonneista ei kyllä paljoa rahaa pussiin kilahda, mutta jokunen ropo sentään.

Myös jos kasvit kasvavat hyvin, niitä voit kaupata ja sitä kautta saat enemmän puuhaa akvaarion kanssa.
Inneremont
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Inneremont »

Jaa.. Mulla välillä menee toisinpäin: "Miten voisin harrastaa akvaarioita vähemmän". Poikasta pukkaa, kasveja lisää, kasviviljelmiä, rapuja, sammalia... No ei, en vaihtais harrastusta, mutta... Jos haluat harrastaa enemmän: Hanki muutama purkki lisää ja viljele jotain lajia/lajeja, kasvata lisäksi kasveja ja yritä sitten myydä kaikki poikaset ja kasvit. Johan rupee olemaan harrastusta kerrakseen (ja puoliso on innoissaan [;)] ).
Biotooppiharrastaja
toukopouko
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja toukopouko »

Inneremont kirjoitti:Jaa.. Mulla välillä menee toisinpäin: "Miten voisin harrastaa akvaarioita vähemmän". Poikasta pukkaa, kasveja lisää, kasviviljelmiä, rapuja, sammalia... No ei, en vaihtais harrastusta, mutta... Jos haluat harrastaa enemmän: Hanki muutama purkki lisää ja viljele jotain lajia/lajeja, kasvata lisäksi kasveja ja yritä sitten myydä kaikki poikaset ja kasvit. Johan rupee olemaan harrastusta kerrakseen (ja puoliso on innoissaan [;)] ).
Minulla vähän sama tilanne. Harrastus alkoi yhteisenä mutta on kaatunut nyt yksin minulle, avokki jeesaa sen verran että pesee suodattimet.... Tällä hetkellä pyörii siis 10 allasta ja 2 poikaslootaa :roll:
Se parhaiten nauraa kellä on vahvin lääkitys...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”