Miten voisi alkaa enemmän "harrastamaan"?
Valvoja: Moderaattorit
-
Eläinfani101101
- Starting Member

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Miten voisi alkaa enemmän "harrastamaan"?
Miten voisi alkaa enemmän "harrastamaan" akvaarion parissa? Eli hoidan kyllä akvaarion täysin hyvin, mutta miten sitä itse harrastamista lisäisi? Entä te itse miten muuten "harrastatte" akvaarionne kanssa? 
100L akvaariossa 1 intiaaninsulka, 4 saksipyrstöä, 1 siaminpiikkisilmä, 1 orange huulirihmakala, 2 partamonnia
No mulle tuli mieleen tosta sun allekirjoituksesta, jossa lukee että sulla on akvaariossa 15 partamonnia, ilmeisesti osa vielä poikasia, että voit ainakin koittaa myydä niitä ja sitten voit hankkia akvaarioon jotain uutta sisustustarviketta esimerkiksi. Partamonneista ei kyllä paljoa rahaa pussiin kilahda, mutta jokunen ropo sentään.
Myös jos kasvit kasvavat hyvin, niitä voit kaupata ja sitä kautta saat enemmän puuhaa akvaarion kanssa.
Myös jos kasvit kasvavat hyvin, niitä voit kaupata ja sitä kautta saat enemmän puuhaa akvaarion kanssa.
-
Inneremont
- Senior Member

Jaa.. Mulla välillä menee toisinpäin: "Miten voisin harrastaa akvaarioita vähemmän". Poikasta pukkaa, kasveja lisää, kasviviljelmiä, rapuja, sammalia... No ei, en vaihtais harrastusta, mutta... Jos haluat harrastaa enemmän: Hanki muutama purkki lisää ja viljele jotain lajia/lajeja, kasvata lisäksi kasveja ja yritä sitten myydä kaikki poikaset ja kasvit. Johan rupee olemaan harrastusta kerrakseen (ja puoliso on innoissaan
).
Biotooppiharrastaja
-
toukopouko
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
Minulla vähän sama tilanne. Harrastus alkoi yhteisenä mutta on kaatunut nyt yksin minulle, avokki jeesaa sen verran että pesee suodattimet.... Tällä hetkellä pyörii siis 10 allasta ja 2 poikaslootaaInneremont kirjoitti:Jaa.. Mulla välillä menee toisinpäin: "Miten voisin harrastaa akvaarioita vähemmän". Poikasta pukkaa, kasveja lisää, kasviviljelmiä, rapuja, sammalia... No ei, en vaihtais harrastusta, mutta... Jos haluat harrastaa enemmän: Hanki muutama purkki lisää ja viljele jotain lajia/lajeja, kasvata lisäksi kasveja ja yritä sitten myydä kaikki poikaset ja kasvit. Johan rupee olemaan harrastusta kerrakseen (ja puoliso on innoissaan).
Se parhaiten nauraa kellä on vahvin lääkitys...