Aargh, aargh, tilitystä ihmisten idiotismista
Valvoja: Moderaattorit
Makuja on monenlaisia. Koska minun makuni on kuitenkin oikea, hyvä ja erityisasemassa muiden makujen suhteen, niin sitä on noudatettava aina?Hermis kirjoitti:
...
. Se nyt vain on meillä kiinni siitä, kenellä sitä sisustuksellista silmää on.
...
Olen katsellut tässä taloja hieman ostoaietta silmäkulmassa ja siinä samassa tulee vähän ihmeteltyä ihmisten sisutusmakua. Itselleni vaaleanpunaisilla kaakeleilla varustettu kylpyhuone, jossa on vielä vaaleanpunainen vessanpönttö, on suoraan kuin jostain sisustushel****stä. ...
.
Jos minä tykkään vaaleansinisestä, Liisa valkosesta, Matti vihreästä ja Hermeliini keltasesta, niin Hermeliinin keltainen maku on tietysti aivan erityisasemassa tässä, ja sen mukaan tulee käytännössä toimia?
Olisihan se aivan kamalaa, jos Matin kamalaa vihreää makua pitäisi noudattaa! Yäk! Mitäs siitä ystävänikin sanoisivat, tossun alla olevaksi ja sivistymättömäksi arvelisivat! Ja sitä paitsi Mattihan myönsi, että minun makuni on aivan erityisasemassa, hyväksyy sen. Kyllä Matti on viisas, kun ymmärtää minun fiksuuttani ja makuni erityisluonnetta.
Miedän rouvalle kelpaa kaikki kunhan se on valkoista.
Tuosta on jokunen kerta tapeltu verisesti kun kaikki pitäisi olla valkoista.
Itse pidän paljon puusta ja meillä ei lastulevy/mdf virityksiä ole koska inhoan niitä yli kaiken (mitä nyt väliseinät ovat lastulevyä mutta tapetilla piilotettua.)Siksi saan käyttää puuta mutta se on värjättävä yleensä Osmolla valkoiseksi.

Tuosta on jokunen kerta tapeltu verisesti kun kaikki pitäisi olla valkoista.
Itse pidän paljon puusta ja meillä ei lastulevy/mdf virityksiä ole koska inhoan niitä yli kaiken (mitä nyt väliseinät ovat lastulevyä mutta tapetilla piilotettua.)Siksi saan käyttää puuta mutta se on värjättävä yleensä Osmolla valkoiseksi.

Altaat 530L+300L+250L+250L+180L+128L
Meillä tehtiin kompromissi tämän talohankkeen kanssa. Myös minä pidän valkoisesta ja vaaleista sävyistä, mies vannoo puupinnan nimiin. Isolla puolella meillä on kauttaaltaan kuusipanelointi (siinä oli hommansa: mies tahtoi mäntyä, ja se ei punertuessaan ole minulle yhtään mieleen).
Kuusi on vaaleampaa ja sain vielä luvan vetää siihen Kiva-kalustelakan tuomenkukan valkoisen sävyn päälle. Nyt meillä on vaaleita, tummumiselta suojattuja puupintoja, jotka kuitenkin näyttävät aivan selvästi vielä puupinnoilta. Muutamat vieraat ovat ihmetelleet,eikö niitä käsitelläkään millään..
Akvaarioon mies suostui yllättävän mielellään, vaikka meillä noita eläimiä jo on. Hänellä on kaksi kissaansa, minulla neljä lammasta. Kanoja tekee kalojen jälkeen seuraavaksi mieli.
Ehkä tämä myönteisyys johtuukin siitä, että tässä yksi akvaario tuntuu aika pikkujutulta.. Ja tunnetusti hoidan eläimeni itse. (Sekä hänen kissansa myös.
) Suodattimen saan mieheltä joululahjaksi.
Kuusi on vaaleampaa ja sain vielä luvan vetää siihen Kiva-kalustelakan tuomenkukan valkoisen sävyn päälle. Nyt meillä on vaaleita, tummumiselta suojattuja puupintoja, jotka kuitenkin näyttävät aivan selvästi vielä puupinnoilta. Muutamat vieraat ovat ihmetelleet,eikö niitä käsitelläkään millään..

Akvaarioon mies suostui yllättävän mielellään, vaikka meillä noita eläimiä jo on. Hänellä on kaksi kissaansa, minulla neljä lammasta. Kanoja tekee kalojen jälkeen seuraavaksi mieli.
Ehkä tämä myönteisyys johtuukin siitä, että tässä yksi akvaario tuntuu aika pikkujutulta.. Ja tunnetusti hoidan eläimeni itse. (Sekä hänen kissansa myös.

-
- Starting Member
- Akvaarioseurat: PAK
Yhteisesti niitä purkkeja meilläpäin hoidellaan ja ostetaan. Yhteisesti ollaan myös se päätös tehty, ettei meille tule enää lisää/isompia altaita, ennen kuin ollaan muutettu pois hissittömän kerrostalon kolmannesta... Mutta tossa vuoden vaihteessa saan kyllä laittaa sen ihan pienen kasvialtaan, missä on sitten talkkareina rapusia, kun ei sitä lasketa. Mutta kyllä isäntä välillä vähän huomauttelee, kun meikä täältä AWstä bongailee kaiken maailman lisäaltaita. Toisaalta, se kyllä käy sitten liikkeissä ja bongailee kivoja uusia asukkaita niihin tarjolla oleviin purkkeihin. Tasaisen epäreilua...
Kysy ihan mitä haluat, minä vastaan mitä minä haluan..
Kyllä minä olen aivan tietoinen siitä, että makuja on monenlaisia, pointtini ei ollutkaan, että koska minä en pidä vaaleanpunaisesta kylpyhuoneen sisutuksesta, muillakaan ei sellaista pitäisi olla. Tässä asiassa et saa minua provosoituaoptimistx kirjoitti:Makuja on monenlaisia. Koska minun makuni on kuitenkin oikea, hyvä ja erityisasemassa muiden makujen suhteen, niin sitä on noudatettava aina?Hermis kirjoitti:
...
. Se nyt vain on meillä kiinni siitä, kenellä sitä sisustuksellista silmää on.
...
Olen katsellut tässä taloja hieman ostoaietta silmäkulmassa ja siinä samassa tulee vähän ihmeteltyä ihmisten sisutusmakua. Itselleni vaaleanpunaisilla kaakeleilla varustettu kylpyhuone, jossa on vielä vaaleanpunainen vessanpönttö, on suoraan kuin jostain sisustushel****stä. ...
.
Jos minä tykkään vaaleansinisestä, Liisa valkosesta, Matti vihreästä ja Hermeliini keltasesta, niin Hermeliinin keltainen maku on tietysti aivan erityisasemassa tässä, ja sen mukaan tulee käytännössä toimia?
Olisihan se aivan kamalaa, jos Matin kamalaa vihreää makua pitäisi noudattaa! Yäk! Mitäs siitä ystävänikin sanoisivat, tossun alla olevaksi ja sivistymättömäksi arvelisivat! Ja sitä paitsi Mattihan myönsi, että minun makuni on aivan erityisasemassa, hyväksyy sen. Kyllä Matti on viisas, kun ymmärtää minun fiksuuttani ja makuni erityisluonnetta.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Koska makuja on monia, on aivan normaalia myös arvostella muiden makuja, eikö totta? Makuasioista ei voi kiistellä, mutta koska jokaisella on oma mielipiteensä asioista, olen nyt ainakin tuonut julki oman mielipiteeni vaaleanpunaisista vessanpöntöistä.

-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Nainen
Hih... Tähän kohtaan täytyy tunnustaa että meillä kyllä on vaaleanpunainen vessa.
Mutta se on ihan virallisesti nimetty tyttöjen vessaksi kun remonttia tehtiin. Sain siis maalata siellä seinät vaaleanpunaisella ja hopeanvärisiä pystyraitoja myös. Sitten siellä on iso faasikehyspeili minkä edessä on hyvä kaunistautua, sekä hyvät valot sen peilin yläpuolella. Ja kaikennäköistä puuterihuiskaa, hajuvesipulloa ja hiuskoristetta sieltä löytyy... Vaalenpunaista pönttöä ei sentään ole.
Isommassa vessassa on sitten mustavalkoista kaakelia sekä lasimosaiikkia niin että isäntäkin viihtyy...

"Any colour you like as long as it's black." -Tiamat
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Viesti:
Oi, kuulostaa hienolta! Etenkin hyvin suunnitellut valot ja iso peili. LuksustaChisantha kirjoitti:Hih... Tähän kohtaan täytyy tunnustaa että meillä kyllä on vaaleanpunainen vessa.Mutta se on ihan virallisesti nimetty tyttöjen vessaksi kun remonttia tehtiin. Sain siis maalata siellä seinät vaaleanpunaisella ja hopeanvärisiä pystyraitoja myös. Sitten siellä on iso faasikehyspeili minkä edessä on hyvä kaunistautua, sekä hyvät valot sen peilin yläpuolella. Ja kaikennäköistä puuterihuiskaa, hajuvesipulloa ja hiuskoristetta sieltä löytyy... Vaalenpunaista pönttöä ei sentään ole.
Isommassa vessassa on sitten mustavalkoista kaakelia sekä lasimosaiikkia niin että isäntäkin viihtyy...

Alkuperäiseen aiheeseen, kyllähän noita eläinten keräilijöitä löytyy joka lähtöön. Pitäisi olla koiria, kissoja, jyrsijöitä, lintuja, akvaarioita, valitetaan kun rahat ja aika on kortilla ja ostetaan lisää aina kun mahdollisuus on. Omassa lähipiirissä on samanlainen tyyppi, valittaa kun nuori koira on niin vaikea, kallis elättää ja vie aikaa ja samaan lauseeseen sanoo että on harkinnut ottavansa uuden pennun

Nostan hattua niille jotka hankkivat ne haluamansa lemmikit ja hoitavat ne kunnialla, rahaa, aikaa ja rakkautta säästelemättä.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Ciklidistit
Kyllä, juuri näinhän sen pitäisi mennä.Adrianna kirjoitti: Nostan hattua niille jotka hankkivat ne haluamansa lemmikit ja hoitavat ne kunnialla, rahaa, aikaa ja rakkautta säästelemättä.
Moni saattaa ihmetellä meilläkin majailevaa elukkalaumaa; löytyy koira, käärme, kaksi akaattikotiloa ja 6 akvaariota. Minulle on kuitenkin kunnia-asia se, että kaikille eläimille taataan hyvät elinolosuhteet eikä vain jotain sinne päin.
Tsekkaa Ciklidistien uudistuneet nettisivut!
www.ciklidistit.fi
www.ciklidistit.fi