Näen mitä upeimpia akvaarioita täällä ja tutuilla! Minäkin haluan sellaisen, tällä hetkellä on käynnissä sellainen pikkunen 70 l josta tulee jonain päivänä poikas- tai karanteeniakvaario, eli sinä päivänä kun hankin sen unelmieni täyttymyksen...
Valvoja: Moderaattorit
€ / l periaatteella taitaa mennä, ainakin jos pelkkää allasta ostaa. Oma 200 l omilla toivemitoilla maksoi 200 €, 317 l perus-pakettina taas sen 700 €. Kai siitä uskaltaa karkean kaavan päätellälöppis kirjoitti:Olen myös ajatellut akvaarion teetättämistä. Paljonkohan sellainenkin huvi mahtaa maksaa?
Riippuu varmasti paikasta tuo hinta (samoin kuin altaan koosta-> mitä isompi sitä ns. edukkaammaksi käy litrahinta), mutta ainakaan Porin akvaariokeskuksen Jussilla ei noin kallista ole. 120x50x60cm mitoilla varustetusta altaasta, olisi halunnut muistaakseni 200€. 120x50x40cm altaasta 150€.Adrianna kirjoitti:€ / l periaatteella taitaa mennä, ainakin jos pelkkää allasta ostaa. Oma 200 l omilla toivemitoilla maksoi 200 €, 317 l perus-pakettina taas sen 700 €. Kai siitä uskaltaa karkean kaavan päätellälöppis kirjoitti:Olen myös ajatellut akvaarion teetättämistä. Paljonkohan sellainenkin huvi mahtaa maksaa?.
Rahdilla lähimpään Matkahuoltoon vai noutaen?crisse_83 kirjoitti:Porin akvaariokeskuksen Jussilla [klip] 120x50x40cm altaasta 150€.
Tuohon hintaan mulle lupasi ennen joulua kun tiedustelin allasta meidän 250litraisen alettua vuotamaan, itse oltaisiin varmaan haettu kun ei tuota matkaa juuri Poriin ole, mutta kohtuu useastihan jussi toimittelee noita ihan itse perillekin asti.Adrianna kirjoitti:Rahdilla lähimpään Matkahuoltoon vai noutaen?crisse_83 kirjoitti:Porin akvaariokeskuksen Jussilla [klip] 120x50x40cm altaasta 150€.