Muuttofirmat
Valvoja: Moderaattorit
Muuttofirmat
Osaako joku suositella muuttofirmaa tai kuljetusliikettä joka on 'akvaarioystävällinen'? Millaisia kokemuksia yleensä muuttofirmoista on?
lotta
lotta
Me ollaan suoritettu 3 viimeisintä muuttoa käyttäen Salokanto Oy:tä, hinta kilpailukykyinen ja miehet rivakoita. Akvaario ollaan kyllä aina muutettu ihan erikseen ja omin avuin, siinä on sen verran suhinaa kun muita tavaroita kuljetetaan että jos vielä akvaarion kanssa samalla sähläisi, mulla ainakin menisi hermot.
Lemmikit, mukulat, miehet ja muut nurkissa pyörijät pidetään kurissa ja järjestyksessä.
Marikki
Marikki
Monilla firmoilla on myös pakettitarjouksia. Olen itse viimeksi muuttaessani antanut homman muuttofirmalle, silloin muistaakseni kaksion muutto maksoi 1500 mk. Tuolloin oli kyllä akvaario aika pieni ja se muutettiin itse, mutta oli oikein ilo katsella kun muuttomiehet raahasivat kaiken muun eikä itse tarvinnut kuin sormella osoittaa mihin kannetaan. Kaveripiirikin kiitti, kun ei tullut talkookutsuatinuli kirjoitti:kallista lystiähän se on. Tuntitaksaa ottavat ja hinnat riippuvat myös muuttomatkan pituudesta ja vaikkapa onko talossa hissiä vai ei.
Citrus paradisi
-
Adrianna
- Elite Member

- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Työpaikan muutossa apuna oli aivan loistava firma, MM4 Service. Rivakkaa toimintaa ja mukavia miehiä. Paikalle tullaan ajoissa, työt tehdään kunnolla. Kysymällä selvinnee tuo akvaarioasia, yhteystietoja vaan en pikaisesti Googlaamalla löytänyt.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Kysyin pelkän 1000 litrasen muuttoa Tampereelta Helsinkiin, olisi maksanut samanverran kuin itse loota, 700e ja tähän olisi kuulunut vain 2 miestä ja siitä että nämä olisivat kantaneet lootan 5. kerrokseen olisi vielä pitänyt maksaa erikseen
Meillä on muutto edessä, menee kiinteistöyhtiön piikkiin hope so, koska rempan tieltä muutetaan ja ne maksaa kaikkien muidenkin asukkaiden evakkomuutot
Tosin jos muutetaan sitä ennen omatoimisesti pakoon koko kaupunginosasta niin muutto tulee omaan piikkiin..
Tässä tämän hetkisen soittelukierroksen saldoa:
Huhu: VR 25 euroa (ei pidä paikkaansa max 20kg ja lasiesine on vaarallinen.)
Transpoint: Ovelta ovelle n.130 euroa.. eivät kanna. Toinen vaihtoehto terminaalista terminaaliin, huolestuttaa hieman kun en näkisi silloin sen käsittelyä, tosin positiivista siinnä mielessä, että allas voi hengata terminaalissa parikin päivää eli ei tarvitse mennä yksiin muuttopäivät.
Helsingin KTK: Selvittivät ja totesivat muuttavansa, minimiveloitus tunti ja vaativat altaan pakkaamista kuplamuoviin ja pahviin. Vakuutus saatavilla omavastuu tosin 400 euroa. ma-pe n.90euroa ja la n.130 euroa.
Muuttopalvelu Niemi: Suostuivat heti! Tosin haluavat pytylle neljäkantajaa. Erihinnoittelu pelkälle kantamisella 37e/äijä/tunti, muuten 90euroa tunti kahdella kantajalla ja 164 euroa neljällä kantajalla.
---
Molemmat aloittavat laskutuksen siitä kun autot starttaavat pääpaikasta ja palaavat takaisin pääpaikkaansa. Jatkan selvittelyä/pohtimista.
Huhu: VR 25 euroa (ei pidä paikkaansa max 20kg ja lasiesine on vaarallinen.)
Transpoint: Ovelta ovelle n.130 euroa.. eivät kanna. Toinen vaihtoehto terminaalista terminaaliin, huolestuttaa hieman kun en näkisi silloin sen käsittelyä, tosin positiivista siinnä mielessä, että allas voi hengata terminaalissa parikin päivää eli ei tarvitse mennä yksiin muuttopäivät.
Helsingin KTK: Selvittivät ja totesivat muuttavansa, minimiveloitus tunti ja vaativat altaan pakkaamista kuplamuoviin ja pahviin. Vakuutus saatavilla omavastuu tosin 400 euroa. ma-pe n.90euroa ja la n.130 euroa.
Muuttopalvelu Niemi: Suostuivat heti! Tosin haluavat pytylle neljäkantajaa. Erihinnoittelu pelkälle kantamisella 37e/äijä/tunti, muuten 90euroa tunti kahdella kantajalla ja 164 euroa neljällä kantajalla.
---
Molemmat aloittavat laskutuksen siitä kun autot starttaavat pääpaikasta ja palaavat takaisin pääpaikkaansa. Jatkan selvittelyä/pohtimista.
Niin tuo mun käyttämä firma oli Lahden muutto ja kuljetus. Voi olla kalliimpaa kauemmaksi, tai sitten sekin menee tuntitaksalla. Oma muutto tuli maksaman sen 140 e, kahden tunnin keikka:D Eikä tarvinut itse roudata, kunhan katselin vierestä kun ähelsivät akvaarion kanssa
Muutamissa firmoissa joihiin soittelin, oli miniminä neljä tuntia ja 360 e jne. sikakallista..
Muutamissa firmoissa joihiin soittelin, oli miniminä neljä tuntia ja 360 e jne. sikakallista..
*laa la laa*