Heh, tarkoitukseni ei toki ole pelotella, 500 litraa vettä on kehyksin tuettuna meilläkin olohuoneessaPoppeli kirjoitti:Hei, eipäs pelotella siellä, mulle jäi vielä tuo 600 litrainen johon ei ole silikooneja vaihdettu aikoihin (on kyllä kehysakva,mutta silti)Piuku kirjoitti:Mitenkäs kun olen avokin riemuksi hommaamassa jälleen yhtä allasta lisää, kyseessä on kokolasiallas, jonka silikonit ovat 1,5 vuotta vanhat ja allas tulee suoraan käytöstä, pitääkö silikonit vaihtaa? Hiukka alkaa hirvittämään kun näitä ketjuja lukee, vaikka eihän tästä mitään tulisi jos joka asiasta alkaisi hermoilemaan.
.Mielestäni silikoonien vaihtoon ei ole mitään syytä. Eihän niitä muutenkaan vaihdella parinvuoden välein
. Ainiin, mies lupasi että kun rakennetaan talo, saan varmasti sinne sen oman akvaariohuoneen mihin tulee kaivot ja vesipisteet. Sen verran tämä säikäytti että 65 litrainen kasviallas siirtyi makuuhuoneesta(parkettilattia) eteiseen.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ovatko kokolasiakvat sitten heikompia kuin kehysakvat, pitävätkö pelkät silikonit niitä kasassa? Mulla ei kokolasilootista ole minkäänlaista kokemusta ja aloin ihan tosissani pohtimaan asiaa.