karihe kirjoitti:Eli
(1) Minkä ikäinen suodattimesi on?
(2) Voiteletko tiivisteet huollon yhteydessä?
(3) Miten usein uusit tiivisteet?
(4) Onko suodattimesi vuotanut jos on niin minkä ikäisenä ensi kertaa?
(5) Ilmenikö vuoto sähkökatkon aikana vai huoltotöiden jälkeen?
(1) Ehkä 6v ellei enemmän.
Laitoin juuri kyssärin maahantuojalle, josko osaisi tarkemmin määrittää koska maahantuonti alkoi, koska en enää itse muista.
Tiedän varmuudella ostaneeni suomen maahantuonnin ensimmäiset messuilla esitellyt suodattimet. Ennen kuin niitä sai tavalliset kuolevaiset
Ainakin kk ennen
(2) En ole koskaan, ehkä ensi huollon yhteydessä...Kun sen laiminlyönnistä ilmeisesti koituu ongelmia?
(3) En ole uusinut vielä, koska ei ole ollut tarvetta.
(4) Ei ole vuotanut koskaan.
(5) Ei mitään vuotoja vaikka olen suurimman ajan asunut omakotitaloudessa maaseudulla ja sähkö on pätkinyt aina silloin tällöin.
Kaikenkaikkiaan olen ollut äärettömän tyytyväinen. Suodatin on ollut kokoajan käynnissä 24/7 lukuun ottamatta kahta kuukautta muuton yhteydessä.
Avaan suodattimen kaksi kertaa vuodessa. Jouluksi ja juuri ennen kesälomille lähtöä. Molemmilla kerroilla vain todetakseni ettei olisi tarvinnut vieläkään...
Jotkut (jopa arvostamani lähteet) moittii proffa kakkosen marttatermospumppua, minulla se on toiminnut ongelmitta toistaiseksi. Ties mitä seitsemäs vuosi tuo tullessaan...Kannnattaa harkita tarkasti mihin rahansa lykkää. Minulle tuo vempele on moneen kertaan hintansa haukkunut.
Taudinkuvan pahetessa (_taas_ lisää litroja) harkitsen vahvasti uusien proffa kolmosien hankintaa...
Yanna