Olen vaihtanut kannentiivisteen, mutta vuotaa silti. Vuoto on pientä tihkumista ja näyttää tulevan sähköjohdon kolosta. Sivussa oleva lokero täyttyy vedestä noin vuorokaudessa. Pumppu ei siis nyt mielestäni vuoda kannen tiivisteestä. Meillä on näitä pumppuja kaksi ja sen tiivisteen kanssa on aiemmin ollut hankaluuksia ja olen päätynyt rasvaamaan sitä aina ja vaihtamaan tiivisteen kokonaan parin vuoden välein.
 Olen vaihtanut kannentiivisteen, mutta vuotaa silti. Vuoto on pientä tihkumista ja näyttää tulevan sähköjohdon kolosta. Sivussa oleva lokero täyttyy vedestä noin vuorokaudessa. Pumppu ei siis nyt mielestäni vuoda kannen tiivisteestä. Meillä on näitä pumppuja kaksi ja sen tiivisteen kanssa on aiemmin ollut hankaluuksia ja olen päätynyt rasvaamaan sitä aina ja vaihtamaan tiivisteen kokonaan parin vuoden välein. Purin pumpusta kaikki liikkuvat osat ja löysin sisältä punaisen O-renkaan "männän" ympäriltä, jota voi painella saadakseen pumpun ilmattua ja starttaamaan. Minun järkeni mukaan tässä ylemmässä kotelossa ei pitäisi olla normaalisti vettä lainkaan. Käyttöohjeesta en löytänyt sille mitään varaosanumeroa. Saako niitä jostain? Onko kenenkään muun pumppu koskaan vuotanut tästä paikasta?

![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)

ONNEKSI heräsin ajoissa, ja vettä oli valunut  VAIN vajaa 100 l puulattioille
 ONNEKSI heräsin ajoissa, ja vettä oli valunut  VAIN vajaa 100 l puulattioille