Kuva pahvi se putket maalaa

?
No oli se niin tai näin, eli millä nimellä oikeaoppisesti muka kutsutaan mitäkin... Niin kakille tuli kai selville että KOTELO-nimisen osan mä maalasin päältä ja kyl siit tuli hieno!
Mun akvakaveri näki tuloksen ja nyt sekin aikoo maalata omansa. Samoin toinen akvakamu... ja kysyi että jäikö sitä yli (ja jäihän sitä riittoisaa oli).
Tuli muuten mieleen, että olen nähnyt ison akvan, jossa on maalattu kaikki, paitsi lasit. Se oli yksi allas jonka ostoa mietin ja siinä oli mustalla maalattu, siis niin kehykset, valaisin ja lekaharkotkin ja jätepussi taustana takana. Se oli hieno. (ukko vaan sanoi, ei harkkoja, vaan säätötassujalusta oltava parketilla ja onhan se niin).
Eli siitä vaan maalaamaan akvat sisustukseen sopivaksi, esim vihreä vois olla vihna tai miksei makkariin punainen akva... hihii.
Kuka siis sanoo että aina akvat pitää olla samanvärisiä... Akvaario on sisustusta ja muuttaahan ihmiset kalusteita, verhoja, mattoja jne. (öhöööh, lue=mä tykkään ainakin muttaa sisutuksen värejä vuodenaikojen mukaan...).
No, se on eriasia kuka jaksaa maalata usein, mutta joku yleisväri, musta tai ruskea tms. vois olla kiva.
Mutta kaiketi metallinvärisen tarkoitus on se että katkaisee mahdollisimmaan vähän akvaa, kun kulmasta katselee.
ps. Löytääkö a-w:n akvakansa nyt kiljuen CLAS OLSSONIN maalihyllyt ja kohta myydään siellä "ei oota". Taidan mennä itseasiassa hakemaan sen toisen spraypurkin varalle, jo tänään

!