Kiitos Adrianna, oho- juu ja kiitos linkeistä ja Veikkonen. Tutkin asiaa kun tenavilta kerkiin

.
Joo, kirjallisena kaikki sitten ja yleisesti ottaen sopu on aina kaikkien kannalta paras (muttei se ole kaikkien kanssa niin yksinkertaista, kun yhteydenpitokin on vaan yksipuoleista).
Joo, ulkoilu tekee terää ja mukavaa suunnitella altaita, siis sitä uutta ja olemassa olevaa, jonka mies lupasi antaa muuttaa meidän zoon kanssa komeettoineen päivineen! (olin ensin myymässä sitä saadakseni kokoon 720 l rahat, mutta en myy en varsinkaan jollen saa siitä omiani pois plus menettämääni 60 e takas, tai harkitaan myynkö edes sittenkään, koska kissa lmenetää lempileposijansa...). Hyvä syy, hihiii
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
, akvaariohuulluttahan kaikilla meillä täällä taitaa olla.
Eli komettoja upea kokoelma ja kirjoja upea kokoelma eri altaissa= sopii mulle.
Varaumaksuista vielä sen verran, että kun se on maksettu niin joustoa on oltava!! Ja huvikseni en kenenkään tilille 60 e laita, vaan olin 100% varma että se on mun. Ja sitä vartenhan tuo mökkireissukin järkättiin ja lapset hoitoon vapuksi (su aamusta-ma iltaan), että saadaan allas haettua.
200 litrasen ostaja ja varasumaksun maksaja soitti yllättäen tänään että tulis hakemaan allaspakettia huomenaamulla (vaikka oli sovittu aluksi ensi viikosta) ja sanoin että tuleppa vaan. Menee kyllä yötöiksi, eli vasta kun tenavat on nukkumassa ja kalat pitää nyt sitten yhdisttää 3 päivän ajaksi (pelottaa yhdistelmä komeetat (isoja onneksi) ja kirjot mutta tiedän kuinka mukavaa on laittaa vappuna ensimmäinen oma isoa akvaario kasaan, niin lupasin sen tehdä. Tulevat pidemmän matkan päästä, joten ymmärrän että viikolla iltahaku on huonompi kuin viikonloppuna.
(Ei sitten ollut mikään ns. pusumainos, mutta minun mielestäni myyjän joka on saanut varausmaksun, niin pitää toimia reilusti ja joustaen, varsinkin kun tullaan pitkän matkan päästä hakemaan, nin kuin tässäkin tapauksessa ja summa liikkuu kuitenkin yli 1000 vanhaa markkaa.)
MUTTA litrat kun laittaa akvoistani nyt yhteen (500+375+52, niin löytyy kivasti yht. 927 l, eli itseasissa mukavempaa kuin pelkkä 720 l ja 52 l

.