Valvoja: Moderaattorit
Artemia kuoriutuu lämpötilasta riippuen 24-30 tunnissa. Minä laitan aina iltapäivästä satsin tulemaan, ja sitten seuraavana iltana kun lapset ovat menneet nukkumaan, siivilöin ja pakkaan ötökät pakkaseen. Hätävarjelun liioittelijana siis syötän artemian aina pakastettuna.akvaario kirjoitti:
Eli kuinka monta päivää mahtaa mennä, että munista kuoriutuu ötököitä? Entä voivatko ne artemiat "ylikypsyä" tai mennä syömäkelvottomiksi?
Minulla on käytössä pikkulasten lääkeruisku (saa apteekista). Sillä on kätevä varovasti imaista ylimääräiset töhnät laatikon pohjalta. Niksipirkka.akvaario kirjoitti: Mutta minua häiritsee karkkilaatikon pohjalla lilluvat roskat: miten ne saisi tehokkaasti pois? Onko niksejä? Täytyy varmaankin hankkia minilappo ja varoa imuttamasta poikasia mukaan!
Monniset saa mun puolesta rakastaa hienoa hiekkaa juuri siellä missä muualla ne asuukaan, itselläni kyseisessä asunnossa asuvat monniset ovat voinneet ilmeisen erinomaisesti ja vallan hyvin ilman että viiksikarvat olisivat kärsineet yhdelläkään omistamallani monnisella ja siksi pidän näillä omilla monnisilla vielä edellee ja jatkossakin erittäin karkean ja isorakeisen soran pohjamateriaalina!Naanu kirjoitti:Altaassasi näyttää olevan sorapohja. Oletko koskaan harkinnut vaihtavasi hiekkapohjaan? Monniset rakastavat hiekkaa, ja sora on vahingollista monnisten viiksille.