Luulisin tämän ympin olevan riittävä. Sen jälkeen lisäsin teelusikallisen hirvensarvisuolaa(apteekista ostettua) sekä ripautin hieman kalanruokaa.
Ympin jälkeen mittasin nitraatin ja nitriitin,kumpikin näytti nollaa. Odottelin nitriitin nousua n.3-4 päivää aina välillä laittelin kalanruokaa sitten mittasin nitriitin eikä ollut vielä yhtään sekä nitraatti ei ollut noussut ajattelin tämän olevan ihan normaalia.
Aloin mittailemaan nitriittiä joka päivä tämän jälkeen mutta ei ole edes päätä nostanut.Laitoin toisen teelusikallisen hirvensarvisuolaa(mikähän järki siinäkin oli

Nyt vieläkään tällä hetkellä nitriittiä ei ole ja nitraattia on 0.3mg/litrassa,ostin uuden nitriitti testinkin koska tuo menee parinkuukauden päästä vanhaksi mutta silläkään ei näyttänyt mitään.
Kaikki ohjeet ovat tulleet luettua ja minulla ei tässä vaiheessa enään järki riitä,autakee gurut

Pari kyssäriä: Kuinka liiallinen hirvensarvensuola vaikuttaa kypsytyksessä,olen lueskellut että vain nostattaisi arvoja liikaa ja kypsytys voi pidentyä?
Voiko tapahtua jonkin sorttista pika kypsymistä?
Eihän valojen tarvitse olla päällä,bakteereja varten?
Suodatuksena on mattosuodatin ja tällä hetkellä toimin itse kierteisenä