pinkku kirjoitti:Hassua vastata viestiinne kun itse olen myymässä teille sitä allasta. Infoilkaapa muut vedänkö liikaa kotiinpäin...

Ei ollenkaan hassua
Altaan arvot ovat tällä hetkellä:
Lämpötila:+ 28
Ph: n.7
Kh: 2
No3: 12,5
No2:0
Lähes samanlaiset kuin meillä nyt, PH vaan alempi.
Sinileuat ovat rauhallisia kirjoahveniksi, kasvitkin ovat saaneet olla rauhassa. Kutuaikana ongelmia saattaa hieman syntyä ja nämä kutevat hyvissä oloissa käsittääkseni aika tiheään.
Kovasti nämä sinileuat kiinnostavat! Ollaan hankkimassa tämän totaalisen akvaariokärpäsen puremina myös noin satalitraista ja ehkäpä 160 litraista, ja kun ennestään on jo 128 l, niin eiköhän perhoset löydä kodin esim. tosta 160 litraisesta (eivät tunnu mahtuvam 128 litraiseen, hirveää jahtaamista
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
).
Veden pitäisi näillä ahvenilla olla neutraalia, pehmeää ja lämpötilan 27:n paikkeilla. Aikuiskoosta on ristiriitaista tietoa mutta nämä minun yksilöni ovat n. 11 ja 14-senttiset.
Entistä enemmän viehättää!
Plekon ja partiksen voisit mielestäni ottaa, ne kävisivät muun kalaston kanssa yhteen.
Ne sitten ainakin otetaan
Eiköhän 2 tetraparvea riitä, muuten tulee aikamoinen sekametelisoppa.
Kas kun kuparit ja lyhdyt muodostavat yhdessä parven, ovat jonkin verran jopa samannäköisiä.. varsinkin naaraskupareita on välillä vilskeessä vaikea erottaa lyhdyistä. Pidän niitä siis yhtenä parvena. Joo, jollakin varmaan eriäivä mielipide ulkonäöstä, omhan fisujen ruumiinrakenne ihan erilainen, mutta luonne sitäkin samanlaisempi.
Katinkulta varmaan kaipaisi kaltaistensa seuraan.
Sammaa miältä.
Kalastoehdotus:
2 x Perhoskirjoahven
10 x Lyhtytetra
9 x Kuparitetra (nämä juuri ja juuri menisivät neutraalissa vedessä?)
L-104
partis
Tai sitten:
Sinileuat
10xlyhtytetra + 9xkuparitetra
15 kerritetraa (nam, niin ihanan sinisiä)
L-104
Partis
Sitten kun rahaa, appelsiinipleko
+ mahtuisko joukkoon iso tuhinalauma monnisia???
HUH, onpa pyörittelyä!!! Perhikset siis pääsevät siihen toisiksi isoimpaan akvaan, niille sitten pitää miettiä kans seuralaisia.. rauhallisia sellaisia! Mutta siitä sitten joskus myöhemmin.
Kommentoikaahan muutkin