Ystäväni oli sitten suivaantunut niin kovin tuosta maanantaisen Reporangan reissun "antimista", että oli laittanut palautetta sähköpostilla sinne... Tässä lähetetty viesti ja siihen saatu vastaus (ystäväni luvalla):
Hei!
Olen Tampereen Reporengassa usein asioiva, ja siksi halusin teille laittaa palautetta! Koiranruuat ovat teillä edullisia, joten olen ostanut ruuat teiltä. Kuitenkin olen nykyään sitä mieltä, että palvelusta voisin maksaa sen muutaman säästämäni euron, ja siirtyä toiseen kauppaan mistä palvelua saa. Olen hyvin pettynyt teidän asiakaspalveluunne. Tietenkin myyjien vähyys saa kiireisen myyjän huonolle tuulelle, mutta kyllä tervehtiminen kuuluu asiaan asiakaspalvelussa (itse olen asiakaspalvelualalla). Myöskin se tosiasia, että teillä ei ole ikinä tarpeeksi myyjiä ärsyttää Olen joutunut joskus odottamaan kymmenenkin minuuttia, että saisin maksaa koiranruokasäkkini. Asiantuntevuutta toivoisin myös hiukan lisää, hiukan haparoivaa on asiatieto teillä. Ainakin siis koiranruoka-asioissa.
Vielä isona miinuksena, johon teidän ehdottomasti kannattaa kiinnittää huomiota, on akvaariopuoli. Ystäväni on akvaarioharrastaja, ja hän on usein kanssani ostoksilla. Olin aivan JÄRKYTTYNYT, kun kävin teillä maanantaina 25.10 ja katselimme kaloja. Lyhtytetroja makasi kymmenen kuolleena akvaariossa. Vielä tämän lisäksi kuolleita kaloja oli muissakin altaissa, tosin yksittäisiä kappaleita. Tämä antaa teidän kaupastanne todella huonon kuvan.
Ongelmat ovat olleet toistuvia, eli kyseessä ei ole mikään yksittäinen tapaus. Toivon, että asioihin tulisi korjausta, tai ainakin yksi asiakas vaihtaa eläinkauppaa!!!
Ystävällisin terveisin: X
Vastaus:
Kiitokset X viestistäsi!
Otat kantaa juuri niin kuin minä yrityksen vetäjänä haluan. Pääosa Tampereen Reporangan ongelmista on tiedossa ja tulemme tekemään kaikkemme asioiden parantamiseksi. Esimerkiksi tamperelaisia akvaarioharrastajia käy ostoksilla mm. Jyväskylän liikkeessämme ja paljon palautetta on tullut myös sitä kautta.
Terveisin
Markku Sohlman
Toimitusjohtaja
UM-Sohlman Oy / Reporanka-liikkeet
Että näin

Toivottavasti asioille tehdäänkin jotakin... kun ei edes osattu pahoitella tapahtunutta...
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)