Kierteissarvikotiloiden kaupankäynti
Valvoja: Moderaattorit
-
kiltsi
- Senior Member

Kierteissarvikotiloiden kaupankäynti
Kuinka olette käyneet ko. kotiloiden kanssa, lähinnä vaihteletteko kädestä käteen vai ihan postilähetyksenä vaikka kasveja sisältävässä kosteassa pussissa? Mietin vaan kun noita osto-/myynti-ilmoituksia aina on niin kuinka vaihto käy
.
*Kukaan ei vielä ole pilannut silmiään katsomalla elämän valoisaa puolta*
-
kiltsi
- Senior Member

Minä olen laitellut paljon paketteja ja halvin mahdollinen missä kulkee ihan hyvästi (alle 250g) kasveja on pahvipakkauksessa postikuluineen 2.10 kun pakkauskin ostetaan postista. Ei kannata laittaa vettä painoa lisäämään lähetykseen vaan kostea pussin sisuskin riittää. Postittaa vielä niin ettei jää viikonlopuksi postiin roikkumaan, on perillä ostajan kotona jo seuraavana päivänä.
Onhan niitä kalliimpiakin vaihtoehtoja, mutta tuo on halvin ja suoraan todellakin ostajan kotiin kannettuna.
Ei kukaan ole minulta ostaneista ainakaan kertonut että kasvit olisivat kuivuneet tai muuten kuljetuksessa pilaantuneet. Omat ostamanikin ovat olleet loisto kunnossa eivätkä lurpahtaneet.
Onhan niitä kalliimpiakin vaihtoehtoja, mutta tuo on halvin ja suoraan todellakin ostajan kotiin kannettuna.
Ei kukaan ole minulta ostaneista ainakaan kertonut että kasvit olisivat kuivuneet tai muuten kuljetuksessa pilaantuneet. Omat ostamanikin ovat olleet loisto kunnossa eivätkä lurpahtaneet.
*Kukaan ei vielä ole pilannut silmiään katsomalla elämän valoisaa puolta*
-
RPekka
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
Minä ne lähetin. Äsken kävin viemässä postiin maksikirjeenä puolen litran pullossa kotiloita, hintaa tuli 3,5 euroa. Paljonkos sille Matkahuollon putelille tuli hintaa?Melinda kirjoitti:Meille kierteiset matkusti linja-autolla, mukavasti puolen litran limupullossa.![]()
Vaikka pullossa vietetty aika vierähti yli puolentoista vuorokauden, niin kaikki kotilot olivat hengissä.
Hän joka sanoo ettei koskaan pidä antaa periksi, ei hyväksy elämän realiteetteja.
Tähän kasvien kuljetukseen liittyen (anteeksi kauheasti, menee nyt aika lailla ohi tämän kierteissarvi-aiheen...) että miten se kasvien maksaminen sitten yleensä suoritetaan ja mikäli joku antaa ilmaiseksi niin kumpi maksaa postimaksun? Kun minun pitäisi pikku hiljaa alkaa tulevaan 400 litraiseen haalia kasveja kun kaupan rehut on niin kalliita.