Se ei ole valitettavasti yhtään selvempi kuin muutkaan turhat viestisi. Valitettavasti et taida ymmärtää, että se, minkä sinä pystyt selvästi lukemaan, ei aukene muille yhtä helpolla, sillä me muut näemme vain tekstisi emme ajatuksiasi.liina kirjoitti:Se on selvääkin selvempi, mutta kirjataan nyt yksi kritiikki.dsl kirjoitti: En olisi kysynyt, ellei tuo ensimmäinen viestisi olisi tuntunut aivan idioottimaiselta. Vaikka luin sen uudestaan, siitä ei saa selkeää kuvaa.
Huonosti menee, jos viestien hyvyyden ratkaisee kirjoittaja itse.liina kirjoitti:Se on ihan hyvä. Jos olisit tutkinut ne linkit myös, jotka siihen viestiin kuin tarjottimelle ja oikeaan järjestykseen annoin, et olisi niin pihalla.dsl kirjoitti:
Kuvaksi jää ristiriitainen olo;
Ei. Miksi olisin ne linkit kahlannut läpi? Eikö olisi tarkoituksen mukaista kirjoittaa niin, ettei tarvitsisi erillisistä linkkien takaisista dokumenteista yrittää päätellä, mitähän kirjoittaja on mahtanut tarkoittaa.
Mielestäni ollaan molemmat pihalla. Minä olen siksi pihalla, että sinä olet pihalla ja kirjoitat sen mukaisesti. Haluan kuitenkin samassa yhteydessä korostaa, että olen eri pihalla.