Valvoja: Moderaattorit
Jep, kiitos kutsustahistrix kirjoitti:Lähes kenet tahansa teistä tavata haluaisin.
Ja jartzulle tiedoksi, kutsun välittömästi kylään kunhan saan hankittua uuden pytyn ja käynnistettyä sen.
Heh, voisin vallan mainiosti tavata sinut!maketzu kirjoitti:Kuinka moni oli tavannutkaan mut? Haluisko joku tavata?
Rääkkyyn olet sitten niin ihastunut, että haluaisit modena ja ihan Rääkkynä tavatahelunia kirjoitti: Kaikki modet järestään olis kiva tavata, sit Rääkky, rain, blue, Mari, Kati, mjalava, jarvij... Listaahan voisi jatkaa loputtomiin.
Kaipa siinä ennen huutokaupan alkua ja välitauolla ehtisi muutaman sanasen vaihtaaHuutokaupassa ei kyllä paljon ehdi jutella.
No jos jokaisen tuotteen käy läpitarkasti. Minä nyt tsikaan enimmäkseen kalapuolen ja kasvipuolen jälleen. Muita tuotteita vilkaisenkin sitten jos sieltä ei löysy kiinnostavaa. Jää sitten hyvin aikaa käydä ulkona kessulla ja kahvilla. Ja samallahan juttelee kun katselee tuotteitaEi ehdi. Ne ovat juuri niitä aikoja jolloin tuijotetaan myyntitavaroita
Joo käyn itsekin kai sauhuilla välillä, joten ulkoakin löytää.Ainahan sitä kerkee pari sanaa vaihtaa, käyn tupakalla kuitenkin niin usein, että samahan se on turista joutavia samalla.
Maketzun vissii löytää siis kahvilasta
Sa tulla kuka vain. Mutta vain seurojen jäsenet pääsretvät ilmaiseksi ja saavat tuoda tavaraa myyntiin. Huuto-oikeus on kuitenkin kaikilla.Saako tuonne huutokauppaan tulla kuka vaan, vai onko oltava seuran jäsen?
Minä olen - ja se oli aikaa, kun vuodet olivat 1997 ja 1998... Emmekä edes tienneet toistemme akvaarioharrastuksesta silloin!maketzu kirjoitti:Kuinka moni oli tavannutkaan mut? Haluisko joku tavata?
Jep, se oli sitä Kiipulan opiskeluaikaaMinä olen - ja se oli aikaa, kun vuodet olivat 1997 ja 1998... Emmekä edes tienneet toistemme akvaarioharrastuksesta silloin!
Juu, muistan, kun salakuvasit karaokelauluani - minun tietämättäni...maketzu kirjoitti: Jep, se oli sitä Kiipulan opiskeluaikaaKas kun ei tullut ilmi että on sama harrastus jo silloin.
Heh, joo tehtiin kaverin kanssa sellasta vitsileffaa...Se nauha on vieläkin minulla tuolla tallessaJuu, muistan, kun salakuvasit karaokelauluani - minun tietämättäni...
Mitä, missä välissä se siellä ruokalasaa oliMuistan, kun siellä ruokalan akvaarion hoitaja ei erittanut verkkobarbeja kirsikkabarbeista ja väitti verkkobarbien olevan kirsikkabarbeja... (puistattaa vieläkin...)