OT:Kenet haluaisit tavata

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viestit: 3790
Liittynyt: 14:50, 09.11.2001
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

OT:Kenet haluaisit tavata

Viesti Kirjoittaja jartzu65 »

Moni täällä AW.ssa on monien henkilöiden kanssa päivittäin puheissa ja
"tekemisissä" joten tuli mieleen sellainen kysymys että:

Kenet AW.läisen haluaisit tavata/ nähdä hänen altaansa/vaihtaa mielipiteitä "livenä" ? :D

Minulla olisi monta osoitetta, missä olisi mielenkiintoista vierailla:

-Kaikki kellä on ulkolammikko

-Pehiksen ja Marin malawit (joku päivä tässä)

-VilleV

-Järvij

-Histrix, kunhan rauskuallas on valmis

-Jonkun merivesipuolen harrastajan riutta

-Prboy

-Aquaristo, paikanpäällä Kiinassa [;)]
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"

http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Valmont
Senior Member
Senior Member
Viestit: 873
Liittynyt: 08:31, 11.10.2002
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valmont »

Hmm..

No ainakin Jartzu ja Piitu..

-Mari

-Rain-

-Järvij (olen kyl kerran tavannutkin)

-Maisu

-Prboy
Vuoden 2005 #aw:n kotiäitirouvakodinhengetärrakastajasymppis
Rääkky
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1416
Liittynyt: 01:42, 22.11.2001
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rääkky »

Aika monet olen tavannutkin mutta jos nyt jotain tässä keksittäisiin niin järvij ja aqua2002 voisivat olla listoilla. Aquaristo kanssa olisi varmasti mielenkiintoinen tavattava. Ja sitten kaikki tavatut olisi tietenkin tavattava uusiksi :P
jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viestit: 3790
Liittynyt: 14:50, 09.11.2001
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartzu65 »

Niin, kyllä minä Rääkky sinutkin voisin haluta uudelleen tavata :)
Niinkuin monen muunkin ja sellaisen kuka nyt ei juuri tuohon alkuperäiseen listaan muistunut mieleen [;)]
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"

http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
skare
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1784
Liittynyt: 13:26, 08.10.2001
Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura ry
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Pirkkala / TAS

Viesti Kirjoittaja skare »

Olen aika monta tyyppiä tavannut, mutta en ole nähnyt juuri kenenkään akvaarioita. Joten mulle kelpaisi vierailu melkein kenen luona vaan, jolla on hyvin hoidettu ja mielenkiintoinen allas :).

Ai niin, ja lammikoita olisi kiva päästä ihailemaan kesällä!
Tiinanen
Member
Member
Viestit: 364
Liittynyt: 19:37, 23.10.2002
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Tiinanen »

Olen tavannut monia Aqua-webläisiä ja tahtoisin tavata heitä edelleen. Foorumilta listaan äkkiseltään seuraavat, jotka näkisin mielelläni:

- Alixin, jolta sain kasveja, mutten nähnyt kasvoja.
- Coryn.
- Elmerin.
- Hezzun.
- Liinan, joka on pistänyt silmääni viime aikoina.
- Marin, jonka kanssa olemme puhuneet puhelimessa muutamia kertoja.

#aquaweb:läisten miitti pitäisi pitää, sillä tahtoisin tavata kanavalaiset. Tapaisin varsinkin

- Didin, meidän kielipoliisimme.
- Lisan, josta on tullut ystäväni.
- Sam Salosen, jonka kanssa leikin kissaa ja hiirtä.

Eikä nää nyt olleet erityishuomionosoituksia. Te ootte gaiggi ihquja!
Laittamalla sopivan määrän viinaa akvaarioosi saat kalojesi silmät turpoamaan ja saat ne uimaan hassulla tavalla. (Lähde: Niksipirkka to be.)
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 7365
Liittynyt: 17:01, 03.10.2001
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Voi, minusta olisi niin mukavaa nähdä melkein kenet tahansa ja monta AW:n ihanaista olenkin saanut tavata joko sattumalta tahi järjestetysti. Eniten kiinnostaisi kyllä rakkaan irkkikanavamme miitti - sen verran sekopäisiä juttuja tulee sormenpäistä, että olisi hauska testata livenä juttujen taso ;)

Tiinaselle pusu :)
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Anzku
Senior Member
Senior Member
Viestit: 774
Liittynyt: 17:16, 29.07.2003
Akvaarioseurat: OAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Anzku »

Vaikea sanoa, keitä on tavannut [;)]

Monta kertaa kun on jonkun kanssa yhtäaikaa kala /ruoka-/tms.ostoksille sattunut, niin mielessä on käynyt että onkohan joku A-W:lainen... Todennäköisesti joku on vastaan tullutkin, mutta tietoisesti en ole ketään tavannut :|

Olisi kyllä kiva tavata...
The difficult is done at once, the impossible takes a little longer.
jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viestit: 3790
Liittynyt: 14:50, 09.11.2001
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartzu65 »

Lisa kirjoitti:eniten kiinnostaisi kyllä rakkaan irkkikanavamme miitti - sen verran sekopäisiä juttuja tulee sormenpäistä, että olisi hauska testata livenä juttujen taso ;)
Kuka hullu sinne uskaltaisi ilmestyä? 8O
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"

http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 7365
Liittynyt: 17:01, 03.10.2001
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

jartzu65 kirjoitti:
Lisa kirjoitti:eniten kiinnostaisi kyllä rakkaan irkkikanavamme miitti - sen verran sekopäisiä juttuja tulee sormenpäistä, että olisi hauska testata livenä juttujen taso ;)
Kuka hullu sinne uskaltaisi ilmestyä? 8O
Villinä veikkauksena heitän, että varmasti aika monikin :) Olemme uteliasta sorttia ja tahdomme nähdä nickien takana häärivät lärvit, joista takuulla ainakin osa on ihan esittelykelpoista ainesta ;)
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viestit: 3790
Liittynyt: 14:50, 09.11.2001
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartzu65 »

Lisa kirjoitti: joista takuulla ainakin osa on ihan esittelykelpoista ainesta ;)
Juu, on niitä joitakin valokuvista nähty [;)]

Tuohan on ihan kehittämiskelpoinen idea tuo #-miitti.
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"

http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Valmont
Senior Member
Senior Member
Viestit: 873
Liittynyt: 08:31, 11.10.2002
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valmont »

Lisa kirjoitti:
jartzu65 kirjoitti:
Lisa kirjoitti:eniten kiinnostaisi kyllä rakkaan irkkikanavamme miitti - sen verran sekopäisiä juttuja tulee sormenpäistä, että olisi hauska testata livenä juttujen taso ;)
Kuka hullu sinne uskaltaisi ilmestyä? 8O
Villinä veikkauksena heitän, että varmasti aika monikin :) Olemme uteliasta sorttia ja tahdomme nähdä nickien takana häärivät lärvit, joista takuulla ainakin osa on ihan esittelykelpoista ainesta ;)
Minä lähtisin ainakin..tuli oltua viime vuoden puolella irkis joka päivä mutta nyt kun konetta laitettiin uudelleen niin en enää pääse sinne kun en osaa laittaa niitä asetuksia oikein...*Mrr*

Irc on kyllä aika hauska..*Tahtoo uudelleen sinne* :mrgreen:

Listaa voisin jatkaa sen verran että

-Tiinanen

-Millia

-skare

-Lisa

-Didi

-Aqua2002

Onhan noita muutamia jo tullutkin tavattua..
Vuoden 2005 #aw:n kotiäitirouvakodinhengetärrakastajasymppis
111na
Elite Member
Elite Member
Viestit: 9127
Liittynyt: 16:21, 27.12.2003

Viesti Kirjoittaja 111na »

Tiinanen kirjoitti:Olen tavannut monia Aqua-webläisiä ja tahtoisin tavata heitä edelleen. Foorumilta listaan äkkiseltään seuraavat, jotka näkisin mielelläni:

- Alixin, jolta sain kasveja, mutten nähnyt kasvoja.
- Coryn.
- Elmerin.
- Hezzun.
- Liinan, joka on pistänyt silmääni viime aikoina.
- Marin, jonka kanssa olemme puhuneet puhelimessa muutamia kertoja.

Eikä nää nyt olleet erityishuomionosoituksia. Te ootte gaiggi ihquja!
Sisältö on usein mielenkiintoisempaa kuin kuori :), mutta kun olen nyt menossa Photoshop-kurssille , niin voihan olla että valokuvatkin vielä valottavat lisääkin kokonaisuutta täällä! Tosin aika saattaa vielä keväällä mennä lähinnä muitten harrastusten parissa, venettäkin pitäisi kunnostaa. 8-)
Sitä tapaa kun on syytä ja itsekin pääsen tapaamaan kohta paria webbiläistä kaupanteon merkeissä. Eiköhän niilläkin ole pää ja kaksi jalkaa ynnä muuta ihmeellistä ja jos ei ole, ei sekään niin ihmeellistä ole. :mrgreen:

Kiitos huomionosoituksesta.
Sade
Senior Member
Senior Member
Viestit: 613
Liittynyt: 13:32, 15.09.2002
Paikkakunta: Kangasala / TAS

Viesti Kirjoittaja Sade »

Minä olen joskus viime vuonna tavannut yhden AW:läisen, jolta sain argentiinanvesiruttoa...

Haluaisin tavata niitä, jotka asustelevat melko lähellä, Tampereen ympäristössä... Ja onhan niitä muitakin mutta en jaksa listata. :D
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2408
Liittynyt: 09:35, 26.09.2001
Akvaarioseurat: TAS
Paikkakunta: Loppi, Kormu City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

Minä olen tavanut ainakin seuraavat:

- millia

- skare

- kv-setä sekä hänen kaverinsa joka myös on Aqua-Webissä mutta nikkiä en nyt muista

- NiiLin (asuu samassa kylässä [;)] )

- prboy

- Pia/Jarkko

Ja muutaman muun. Varmaan joku listalta puuttuva on tavannut minut jossain?

Ja tietystihän olisi nähdä muitakin vaikka juuri edellä mainitun miitin kautta.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Nica
Junior Member
Junior Member
Viestit: 182
Liittynyt: 20:41, 28.11.2003
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Nica »

AW-miitti olis hyvä, olisi hauska nähdä teitä kaikkia. Minä olen tavannut vain yhden AW-läisen ja sitäkään ei oikeen voi laskea koska hän on opiskelukaverini ja minä hänet tänne AW:hen raahasin :roll: .
Ai niin, ja olenhan minä tavannut sen joka ystävällisesti otti vastaan minulle jääneen yksinäisen mustatetran.
Nica

Pallokaloihin täysin hurahtanut.
Elmeri
Member
Member
Viestit: 334
Liittynyt: 12:27, 06.11.2003
Paikkakunta: Kymenlaakso - Uusimaa - Savo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elmeri »

Yleensä kaikki biotooppi harrastajat olisi hyvä kerätä yhteen tai tavata, myös ne jotka matkustelevat noilla alkuperäisillä alueilla.
(Joki)Biotooppiakvaristi - Erityinen kiinnostus pienvesistöihin, jokiin ja Laatokkaan sekä silurus glanikseen ja muihin monneihin, unohtamatta myöskään lehtikaloja.
www.kaakko.net/akvaario (lajilistoja voi lähettää, esimerkit sivulla)+linkkejä lisää
Jyrkiboy
Kivenpyörittäjä
Kivenpyörittäjä
Viestit: 1645
Liittynyt: 21:17, 04.05.2003
Akvaarioseurat: SMAS, FOMA #11
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Turtola - Tornionlaakson Helmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jyrkiboy »

Jarzun ja Piitun farmi olisi kiva nähdä ja tietysti isäntäväki samalla :D

Jos vaikka joskus sielläpäin tulisi liikuttua. Mikä olis muuten lähin puuhamaa-touhulandia sielläpäin, jos vaikka sillä verukkeella suuntautuis kesälomareissu itä-suomeen [;)]

Tytöt pääsi nimittäin viime kesänä vaasa- ja tropiclandiaan, niin nyt jo kysellään että koska mennään kesälomareissulle... :mrgreen:

Toki vähän kaikkia olisi kiva tavata, käykää pirtissä, kun ohi liikutta :)
Vettä tällä hetkellä vain vasemmassa polvessa...
aquaristo
Aasian kirjeenvaihtaja
Aasian kirjeenvaihtaja
Viestit: 840
Liittynyt: 11:39, 08.08.2002
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja aquaristo »

Kyllä minua kiinnostavat kaikki akvaarioharrastajat ja heidän projektinsakin. Viime kesänä näin joitain heistä livenäkin ja pääsin jopa koskettamaan sekä hörppimään viiniä heidän kanssaan rantahietikolla. Oikein mukavaa ja rentoa porukkaa. Tapaamme pian jälleen...(ehkäpä jo huhtikuussa)

Ja niinkuin aina olen todennut: poiketkaapahan meillä täällä Fuzhoussa ainakin kaffeella, jos täällä päin pyöritte. Pannu on aina kuumana.
Piitulainen
Member
Member
Viestit: 406
Liittynyt: 14:29, 24.07.2002

Viesti Kirjoittaja Piitulainen »

JohnD: Ei täällä taida muuta lapsia vähääkään kiinnostavaa paikkaa olla kuin Uppo-Nallen koti, eikä sekään mikään huvipuisto ole. 8-)

Mikkelissä (160 km) on ainakin ennen ollut se dinosaurusjuttu jonka nimeä en nyt muista, mutta joku kulahtanut puisto kai [;)]

Lähin joka tulee mieleen on Kouvolassa sijaitseva Tykkimäki joka sitten onkin ainakin ennen ollut ihan kunnollinen huvipuisto, eikös siellä on Linnanmäen vanhoja laitteita.

Tervetuloa vaan kesällä tänne lammikkoa katsomaan JohnD ja muutkin kiinnostuneet :D
Samalla näette sitten 5 koiraa vaikkette haluaisikaan.
Jyrki
Senior Member
Senior Member
Viestit: 624
Liittynyt: 13:20, 29.01.2003
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Piitulainen kirjoitti: Mikkelissä (160 km) on ainakin ennen ollut se dinosaurusjuttu jonka nimeä en nyt muista, mutta joku kulahtanut puisto kai [;)]
Kröhöm, sen paikan nimi on Visulahti, eikä niin kulahtanutkaan [;)]

Minustakin olisi kiva tavata AW:siä, ketään erikseen mainitsematta. Toki näitä täällä olevia "legendoja" olisi erityisesti kiva tavata.
Nuorimmaisemme Annika: "Iskä, jos lohikäärmeet syöksevät tulta, niin miksi ne eivät pala?"
Jyrkiboy
Kivenpyörittäjä
Kivenpyörittäjä
Viestit: 1645
Liittynyt: 21:17, 04.05.2003
Akvaarioseurat: SMAS, FOMA #11
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Turtola - Tornionlaakson Helmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jyrkiboy »

Näin se on helppoa, jos haluaa kylään, senkun vain kutsuu itse itsensä :mrgreen:
Vettä tällä hetkellä vain vasemmassa polvessa...
HEZZU
Member
Member
Viestit: 463
Liittynyt: 21:37, 11.12.2003
Paikkakunta: Haukipudas(Oulu)

Viesti Kirjoittaja HEZZU »

Haluaisin tavata kaikkia joilla on iso ja hieno akvaario :mrgreen:

Mutta sitä vain ihmettelen, että miksi ihmeessä Tiinanen haluaisit tavata minut;tyhmän aloittelija pojan, joka on kaikenlisäksi vasta 14 vuotias pikku pentu :mrgreen: :D [;)]
-HEZZU-
111na
Elite Member
Elite Member
Viestit: 9127
Liittynyt: 16:21, 27.12.2003

Viesti Kirjoittaja 111na »

Hezzu. Se että osaa kysyä oleellisia kysymyksiä osoittaa muuta kuin tyhmyyttä. [;)]
nekkis
Junior Member
Junior Member
Viestit: 125
Liittynyt: 17:30, 03.08.2003
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja nekkis »

Ooh, voin tehdä tästä fanitustopicin!
Nekkis tahtoo tavata kaikki tosi hienot, isot ja vanhat akvaristit joilla on tositajuhienot akvaariot *naur* Taidan olla fanittajaluonne ihan oikeesti.
-jarvij, omg. oisko aika hienoa. varsinkin kun oon tavannut sen pojankin ;)
-Mari tietty uudestaan koska oon tavannut Marin vaan kerran, Heidikin on kyllä ihana mutta Mari oli niin kiva :)
-rain-. Tää tietää niin tosi paljon ja mulla on tän osote. Ja tällä on taistelukaloja. Wow.
-Rääkky. Mua pelottaa Rääkky niin paljon että ois kiva nähdä onko se oikeasti sellanen tajupelottava ja iso ja auktoriteetti kuin mitä musta tuntuu irkissä / täällä.
Sitten oikeesti kaikki muutkin. Niin ja Korva, se vois olla mielenkiintoista. En jää erittelemään :D Ja muutenkin kaikki nää meidän nuoremmat ihmiset täältä, kun meitä on niin vähän ja silleen.

Ja yksi ääni #aquaweb -miitille nekkikseltä. Mwahaha. Miittisielu. Tuun teidän uniin jos sitä ei järjestetä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”