Luomisen tuskaa

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
hokkis
Junior Member
Junior Member

Luomisen tuskaa

Viesti Kirjoittaja hokkis »

Meikäläinen vääntää himassa kalojen kuvia piirtäen (freehand kurssin loppuduuni 8-) ), miten muiden sunnuntai ilta etenee :? ...
iekku
Katalysaattori
Katalysaattori

Viesti Kirjoittaja iekku »

150-litrainen, jonka pari päivää sitten siirtelin vanhasta kämpästä uuden kämpän keittiöön (ja istutin kalat ja siirsin kalat jne) siirrettiin äsken sitten tuonne yläkertaan, ja taas sain istutella ja haavia. Ärmur. Enää 1420 litran edestä altaita ja kalaa vanhalta asunnolta tänne siirrettävänä. Muuttaminen on kohtalaisen kypsää touhua [}:)]

Kaizu sen sijaan puurtaa toista tuntia tiskikoneen kanssa, joka on n. 2mm liian korkea eikä siis suostu mahtumaan paikalleen...
tilluska
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja tilluska »

Tallia tuulettaessa ;
pikkasen kanankakki haisee. Pidettiin pienet savi/turve palpero talkoot.

Avo varmaan tykkää. Tulee kohta töistä kotiin ja hurauttaa varmaan auton talliin.
Pitäiskö pistää tekstarii että tietäis tulla "nasu" päässä? :roll:
Irene
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Irene »

Ilta on kulunut lukiessa kasvien tieteellisiä nimiä..tentti tiistaina. :x
Pelaten netissä herttaa ja päivittäessä kotisivuja...yms kivaa
Saunakin on laitettu päälle ja kohta sinne.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhanhoito jos sekään nyt niin kovin tärkeää..
Aki_L
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Aki_L »

Täällä harrastettiin java-ohjelmointia ja missikisojen seuraamista. [;)]
CrystalCat
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja CrystalCat »

Täällä katsotaan vuoroin telkkua, kaloja ja teidän viestejänne... :)

Toivottavasti Iekku meni välillä lepäämään kun jo istuttelee kalojakin :mrgreen: Miltähän se akva aamulla näyttää?! Kasvit killuu pinnassa ja kalat istutettu pohjahiekkaan... 8O

Sori, olen väsynyt ja näsäviisas... mutta naurattaa kovasti!
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Päivällä kömmin tutun luota viikonlopun vietosta kotiin (matkalla tempaisin kebabpizzan) ja jumitin pitkälle iltaan asti. Jossakin vaiheessa tuli käväistyä vanhusten luona ja vahtasin Päättömän ratsumiehen + siinä sivussa sain syötyä hyvin (paahtopaistia, punaviinikastiketta, raikasta salaattia, mustikkajäätelöä jälkkäriksi, lääh).
Nyt lillun netin pyörteissä ja pohdin kevyesti uniorrelle käpertymistä.

Ihan mukava sunnuntai ollut siis :)
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
rain-
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja rain- »

Minä olen täällä varmistellut että Raija ei pääse suolistamaan sulhastaan, eli veljeään Pojua (oikealta nimeltään Rane). Poju on kiltti ja charmantti punainen taistelukala, joka on hurmannut tällä viikolla jo kolme tyttöä. Yksi niistä pullautti munat pihalle ihan vahingossa ruokaillessaan kun oli jo niin innostunut Pojun kosiskeluista. Saipa poju myös toisen siskonsa, Riinan tyhjentämään masuaan jo vanhentuneista mätimunista. Näyttää Riinakin nykyään taistelukalalta eikä enää etupainoiselta rahtilaivalta.

Sitten olen ihaillut tietenkin poikasia ja hämmästellyt yli-isoja muunnoslimakotiloita. Kotilokirja sanoo luonnossa kasvavien kooksi 15-20mm. No, minulla on poikasaltaassa muutama parisenttinen ja tuntuvat vain jatkavan kasvuaan 8O

Pian voi myydä muunnoslimakotiloita pallokotiloina ;)

Eipä tässä muuta. Tänä yönä voisi nukkua. Jos vain viitsisi ottaa unilääkkeen.
Elmiira
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Elmiira »

Pitäisi yrittää opinnäytettä tehdä, jotta valmistuisin ajoissa. Kotona ei onnistu kirjottaminen, kun keksin kaikkea muuta tarpeellista tekemistä. Töissä olen koko viikonlopun istunut ja kirjotellut, puuh. Siellä on vain tietokone ja vedenkeitin, että voi teetä juoda. Ei onneksi telkkaria eikä jääkaappia, tosin samperin irssi joskus sotkee ajatuksia..

Tämän viikonlopun saldo on 5 sivua tekstiä, mikä sinänsä on jo aika hyvä. Ensi viikonloppuna samanlainen rutistus..
summersrain
Member
Member

Viesti Kirjoittaja summersrain »

Tuli moottorikelkkailtua ja mökkeiltyä merellä, jonka jälkeen oli kiirus pelaamaan sählyä. Suihkun kautta Päätöntä ratsumiestä ja nukkumaan...
iekku
Katalysaattori
Katalysaattori

Viesti Kirjoittaja iekku »

Kristallikissa, kah :mrgreen: Ihan hyvältä näytti aamusellakin vielä :P
rain-
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja rain- »

rain- kirjoitti:Minä olen täällä varmistellut että Raija ei pääse suolistamaan sulhastaan, eli veljeään Pojua (oikealta nimeltään Rane)..
Ihihihihihi. Yhdistin tänään Raijan ja Pojun ja ne alkoivat kutea heti. Raija ei edes yrittänyt tappaa sulhastaan :) *koputtaa puuta*

Ja nyt vielä eläinsuojelijoille tiedoksi, että Raija ja Poju eivät tiedä olevansa sisaruksia, joten niitten mielenterveys ei horju tuosta parituksesta. Niitten vanhemmat ja isovanhemmat ja isoisovanhemmat (sen kauemmas en tiedä) eivät ole olleet mitään sukua keskenään, joten tämä sisaruskudetus on ihan ok.
MonnisFani
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja MonnisFani »

Tuskaa on aikuisopiskelu (välillä). Lapset, mies ja koirat vaativat oman aikansa. Ja...huomenna on neuropsykologian tentti, huh, ei ole mun heiniä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”