Luomisen tuskaa
Valvoja: Moderaattorit
Luomisen tuskaa
Meikäläinen vääntää himassa kalojen kuvia piirtäen (freehand kurssin loppuduuni
), miten muiden sunnuntai ilta etenee
...
150-litrainen, jonka pari päivää sitten siirtelin vanhasta kämpästä uuden kämpän keittiöön (ja istutin kalat ja siirsin kalat jne) siirrettiin äsken sitten tuonne yläkertaan, ja taas sain istutella ja haavia. Ärmur. Enää 1420 litran edestä altaita ja kalaa vanhalta asunnolta tänne siirrettävänä. Muuttaminen on kohtalaisen kypsää touhua ![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Kaizu sen sijaan puurtaa toista tuntia tiskikoneen kanssa, joka on n. 2mm liian korkea eikä siis suostu mahtumaan paikalleen...
Kaizu sen sijaan puurtaa toista tuntia tiskikoneen kanssa, joka on n. 2mm liian korkea eikä siis suostu mahtumaan paikalleen...
-
CrystalCat
- Junior Member

-
Lisa
- Katalysaattori

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Päivällä kömmin tutun luota viikonlopun vietosta kotiin (matkalla tempaisin kebabpizzan) ja jumitin pitkälle iltaan asti. Jossakin vaiheessa tuli käväistyä vanhusten luona ja vahtasin Päättömän ratsumiehen + siinä sivussa sain syötyä hyvin (paahtopaistia, punaviinikastiketta, raikasta salaattia, mustikkajäätelöä jälkkäriksi, lääh).
Nyt lillun netin pyörteissä ja pohdin kevyesti uniorrelle käpertymistä.
Ihan mukava sunnuntai ollut siis
Nyt lillun netin pyörteissä ja pohdin kevyesti uniorrelle käpertymistä.
Ihan mukava sunnuntai ollut siis
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Minä olen täällä varmistellut että Raija ei pääse suolistamaan sulhastaan, eli veljeään Pojua (oikealta nimeltään Rane). Poju on kiltti ja charmantti punainen taistelukala, joka on hurmannut tällä viikolla jo kolme tyttöä. Yksi niistä pullautti munat pihalle ihan vahingossa ruokaillessaan kun oli jo niin innostunut Pojun kosiskeluista. Saipa poju myös toisen siskonsa, Riinan tyhjentämään masuaan jo vanhentuneista mätimunista. Näyttää Riinakin nykyään taistelukalalta eikä enää etupainoiselta rahtilaivalta.
Sitten olen ihaillut tietenkin poikasia ja hämmästellyt yli-isoja muunnoslimakotiloita. Kotilokirja sanoo luonnossa kasvavien kooksi 15-20mm. No, minulla on poikasaltaassa muutama parisenttinen ja tuntuvat vain jatkavan kasvuaan
Pian voi myydä muunnoslimakotiloita pallokotiloina
Eipä tässä muuta. Tänä yönä voisi nukkua. Jos vain viitsisi ottaa unilääkkeen.
Sitten olen ihaillut tietenkin poikasia ja hämmästellyt yli-isoja muunnoslimakotiloita. Kotilokirja sanoo luonnossa kasvavien kooksi 15-20mm. No, minulla on poikasaltaassa muutama parisenttinen ja tuntuvat vain jatkavan kasvuaan
Pian voi myydä muunnoslimakotiloita pallokotiloina
Eipä tässä muuta. Tänä yönä voisi nukkua. Jos vain viitsisi ottaa unilääkkeen.
Pitäisi yrittää opinnäytettä tehdä, jotta valmistuisin ajoissa. Kotona ei onnistu kirjottaminen, kun keksin kaikkea muuta tarpeellista tekemistä. Töissä olen koko viikonlopun istunut ja kirjotellut, puuh. Siellä on vain tietokone ja vedenkeitin, että voi teetä juoda. Ei onneksi telkkaria eikä jääkaappia, tosin samperin irssi joskus sotkee ajatuksia..
Tämän viikonlopun saldo on 5 sivua tekstiä, mikä sinänsä on jo aika hyvä. Ensi viikonloppuna samanlainen rutistus..
Tämän viikonlopun saldo on 5 sivua tekstiä, mikä sinänsä on jo aika hyvä. Ensi viikonloppuna samanlainen rutistus..
-
summersrain
- Member

Ihihihihihi. Yhdistin tänään Raijan ja Pojun ja ne alkoivat kutea heti. Raija ei edes yrittänyt tappaa sulhastaanrain- kirjoitti:Minä olen täällä varmistellut että Raija ei pääse suolistamaan sulhastaan, eli veljeään Pojua (oikealta nimeltään Rane)..
Ja nyt vielä eläinsuojelijoille tiedoksi, että Raija ja Poju eivät tiedä olevansa sisaruksia, joten niitten mielenterveys ei horju tuosta parituksesta. Niitten vanhemmat ja isovanhemmat ja isoisovanhemmat (sen kauemmas en tiedä) eivät ole olleet mitään sukua keskenään, joten tämä sisaruskudetus on ihan ok.
-
MonnisFani
- Starting Member