OT:Kenet haluaisit tavata
Valvoja: Moderaattorit
Mikan ja Pallokalan olen tavannutkin, mutta tietysti ja tottakai molempien palloaltaatkin olisi hienoa nähdä.
Tuntemattoman ja hänen kultakalojensa uuden kodin toivon tapaavani, jos ei muuten niin jaavansaniaisen suosiollisella avustuksella.
Ja Majquan toki, ehdottomasti. Hänen altaastana tulleet rapuset elävät ja lisääntyvät kiitettävästi.
Muuten en edes osaa eritellä, tähän asti kaikki tätä kautta tapaamani ihmiset ovat olleet vähintäänkin mukavia, joten mieluusti näkisin vaikka teidät kaikki kanssakeskustelijat. Mutta ei kerralla, kehnolle nimimuistilleni jo omat kolme etunimeä ovat melkoinen saavutus.
Tuntemattoman ja hänen kultakalojensa uuden kodin toivon tapaavani, jos ei muuten niin jaavansaniaisen suosiollisella avustuksella.
Ja Majquan toki, ehdottomasti. Hänen altaastana tulleet rapuset elävät ja lisääntyvät kiitettävästi.
Muuten en edes osaa eritellä, tähän asti kaikki tätä kautta tapaamani ihmiset ovat olleet vähintäänkin mukavia, joten mieluusti näkisin vaikka teidät kaikki kanssakeskustelijat. Mutta ei kerralla, kehnolle nimimuistilleni jo omat kolme etunimeä ovat melkoinen saavutus.

Dixi et animam levavi.
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Joitakin olen tässä jo nähnytkin enkä ala eritteleen ketä haluasin tavata vaan totean yksin kertaisesti et keitän kaffet jos joku mun altaita katsomaan haluaapi tulla. Toki varoaikaa pitää miun saaha ainakin 1vrk
Annan yhen äänen lisää #aquaweb-miitille jos ja vain jos se on vähän lähempänä kuin 500km Oulusta käsin

Annan yhen äänen lisää #aquaweb-miitille jos ja vain jos se on vähän lähempänä kuin 500km Oulusta käsin

Virtis
-
- Junior Member
Moi!
Kaikki nikit ovat täysin tuntemattomia. Olisi kyllä kiva nähdä samanhenkisiä ihmisiä, mikäli jokin ryhmätapaaminen järjestettäisiin jonkin teeman ympärille helppoon paikkaan.
Olin kirjoahvenviikonlopussa Helsingissä, mutta se ei porukkaa saanut paikalle vaikka järjestelyt ja esiintyjät olivat huippuluokkaa.
- Petri -
Kaikki nikit ovat täysin tuntemattomia. Olisi kyllä kiva nähdä samanhenkisiä ihmisiä, mikäli jokin ryhmätapaaminen järjestettäisiin jonkin teeman ympärille helppoon paikkaan.
Olin kirjoahvenviikonlopussa Helsingissä, mutta se ei porukkaa saanut paikalle vaikka järjestelyt ja esiintyjät olivat huippuluokkaa.
- Petri -
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Juu; itse haluaisin tavata ainakin myslin ja tietysti teidät kaikki kultakala-harrastajat.
Ja eihän siinä mitään; kaikkihan minä tavata haluaisin,jos se vain mahdollista olisi, onhan se mukavaa jakaa kokemuksia ja nähdä vaikka toisten akvaarioita (ja lammikoita). ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mutta muistakaa kuitenkin; että minäkin olen vain tällainen tavallinen koululainen.Nuorinpia täällä; kaikki muut ovat minua paljon vanhempia.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mutta muistakaa kuitenkin; että minäkin olen vain tällainen tavallinen koululainen.Nuorinpia täällä; kaikki muut ovat minua paljon vanhempia.

Viimeksi muokannut Tuntematon, 20:03, 04.02.2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kääk. Mä en uskalla sanoo. Mä oon tavannu aika toivottoman nimi-, nicki- ja naamakortistoni kanssa niin monta aquawebikkoa, että tulis hätä käteen kun mun listani ihmiset rupeis yks kerrallaan pamputtaan takaisin että "häh, eknä muista mua"...
Eiku hei. Listaamisenhan voi kiertää ihan yksinkertaisesti. Emmä ny tähän hätään keksi tästä sakista ketään, jota ei kiinnostais tavata joko ekan tai uudemman kerran. Vaikka myönnettävä on, että Rääkky kyllä pelottaa vieläkin, näin n:nnenkin kerran jälkeen
...
Kati

Eiku hei. Listaamisenhan voi kiertää ihan yksinkertaisesti. Emmä ny tähän hätään keksi tästä sakista ketään, jota ei kiinnostais tavata joko ekan tai uudemman kerran. Vaikka myönnettävä on, että Rääkky kyllä pelottaa vieläkin, näin n:nnenkin kerran jälkeen

Kati
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Se on meidän tykkimäki se..minun kesätyöpaikkani viimeiseltä parilta vuodelta ja varmaan tulee taas oltua siellä.Piitulainen kirjoitti:
Lähin joka tulee mieleen on Kouvolassa sijaitseva Tykkimäki joka sitten onkin ainakin ennen ollut ihan kunnollinen huvipuisto, eikös siellä on Linnanmäen vanhoja laitteita.
Sinne vaan kaikki ja mulle tietenkin ekana ilmoitus, jotta pääsis tapaamaan muitakin harrastajia

Onhan siellä ihan mielenkiintoinen terraario osuus ainakin ja uusia (ei lintsin jämiä) laitteita on nykyään tullut joka vuosi, vesiliukumäki, kummitusjuna ja viime vuonna tuli jopa 4 uutta masiinaa muksuille.
Vuoden 2005 #aw:n kotiäitirouvakodinhengetärrakastajasymppis
Jaa ketähän täältä haluais tavata... Pallokalan nyt ainakin. Vaihteeks. Johan siitä on mitä, kaks vai kolme päivää kun meillä viimeksi oli
Eikun kaikki. Ei meille kerralla mahdu mutta tapaillaan päin ja vastoin tai puolin ja toisin. Kivaa porukkaa tämä on. Mutta tota juttua Rääkyn pelottavuudesta en kyllä ymmärrä alkuunkaan!
Mika

Eikun kaikki. Ei meille kerralla mahdu mutta tapaillaan päin ja vastoin tai puolin ja toisin. Kivaa porukkaa tämä on. Mutta tota juttua Rääkyn pelottavuudesta en kyllä ymmärrä alkuunkaan!
Mika
-
- Elite Member
Mulla vähän sama tilanne kuin Katillakin. Ja Mjalava, miten niin et ymmärrä Rääkyn kauhistavuutta? Mäkin olen aina ihan maha kuralla kun edes epäilenkin että on mahdollisuus törmätä jossain. 

En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Minä haluaisin tavata myös niin monta näistä Aqua-Webbiläisistä että listasta tulisi ihan liian pitkä. On kovin mukavaa että jotkut haluaisivat minutkin tavata kaikkine hörhöilyineni.
Ja jos tuosta Rääkyn pelottavuudesta, niin kannattaa nähdä meidät kaksi yhdessä. Minä nimittäin tasoitan tilannetta, sillä olen itse harmiton ja kiltti ja ujo ja kaikkea. Sitten ei enää Rääkky pelottaisi niin paljon. Me olemme epäidenttiset kaksoset.
Ja jos tuosta Rääkyn pelottavuudesta, niin kannattaa nähdä meidät kaksi yhdessä. Minä nimittäin tasoitan tilannetta, sillä olen itse harmiton ja kiltti ja ujo ja kaikkea. Sitten ei enää Rääkky pelottaisi niin paljon. Me olemme epäidenttiset kaksoset.
-
- Elite Member
Jep, ihan tulee mieleen tapahtumia Rääkyn tupareista, siinä loppuillasta... Ihan vaan noin esimerkkinä ja muistutuksena harmittomuudestasi, ujoudestasi, jne...rain- kirjoitti:Ja jos tuosta Rääkyn pelottavuudesta, niin kannattaa nähdä meidät kaksi yhdessä. Minä nimittäin tasoitan tilannetta, sillä olen itse harmiton ja kiltti ja ujo ja kaikkea. Sitten ei enää Rääkky pelottaisi niin paljon. Me olemme epäidenttiset kaksoset.

En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Hups. Hitsin Mari... Ei saa pilata mielikuvaa minusta kilttinä ja ujona ja kaikkea.
Kelpaisiko muuten aiheen laajennus kaikkiin akvaarioalan ihmisiin mualimassa?
Minä haluaisin tavata, tietenkin, Takashi Amanon, Claus Christensenin, ja toki Chuck Gaddin ja muut ulkomaiset kasvistit, Applesnail.netin tekijän Stijn Ghesquieren... örrr. Lopetetaanpas tähän, voisi tulla vähän liian pitkä lista.

Kelpaisiko muuten aiheen laajennus kaikkiin akvaarioalan ihmisiin mualimassa?
Minä haluaisin tavata, tietenkin, Takashi Amanon, Claus Christensenin, ja toki Chuck Gaddin ja muut ulkomaiset kasvistit, Applesnail.netin tekijän Stijn Ghesquieren... örrr. Lopetetaanpas tähän, voisi tulla vähän liian pitkä lista.
Tämä tapasi tänään juuri "pisces":n ja lähtee tästä kohta "tanjaS":lle.
Täälläpäin on niin pienet piirit että josei tietoisesti niin tietämättään on melko moneen törmännytkin. Kotikontuja kauemmas terkkuja:"Paul@", "aquasol" , "eprusak" , "jami" ja "mymmeli". Ollaan tavattu omalla nimellä.![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tahtois tietysti tavata kaikki oikeesti gurut.

Täälläpäin on niin pienet piirit että josei tietoisesti niin tietämättään on melko moneen törmännytkin. Kotikontuja kauemmas terkkuja:"Paul@", "aquasol" , "eprusak" , "jami" ja "mymmeli". Ollaan tavattu omalla nimellä.
Tahtois tietysti tavata kaikki oikeesti gurut.
hmm.. noh varmaankin
-Alex johon tutustuin sen akvaariokauppajutun myötä. Nykyään mailaillaan..
-Korva johon mä tutustuin ku mun uteliaisuus sai voiton ja oli pakko kysyä mistä se on saanu ne varotukset.
Me jutellaan eniten msn:nällä
-Adrian jonka olen tuntenu n. vuoden toisesta paikasta mut nyt ei olla juteltu piiiitkään aikaan jostain kummalisesta syystä. Varmaan siks et se toinen paikka on kuollu ja sit täällä ei satuta koskaan olemaan samaan aikaan ja... En tiiä..
Ja sit tietysti haluaisin tavata myös kaikki muut täältä aw:stä! Olis kiva nähä teijän altaat..
-Alex johon tutustuin sen akvaariokauppajutun myötä. Nykyään mailaillaan..
-Korva johon mä tutustuin ku mun uteliaisuus sai voiton ja oli pakko kysyä mistä se on saanu ne varotukset.

-Adrian jonka olen tuntenu n. vuoden toisesta paikasta mut nyt ei olla juteltu piiiitkään aikaan jostain kummalisesta syystä. Varmaan siks et se toinen paikka on kuollu ja sit täällä ei satuta koskaan olemaan samaan aikaan ja... En tiiä..

Ja sit tietysti haluaisin tavata myös kaikki muut täältä aw:stä! Olis kiva nähä teijän altaat..

-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Kuinka moni oli tavannutkaan mut? Haluisko joku tavata?
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
-
- Senior Member
Tällä hetkellä Tikkuhirviön. Kysyisin, opiskeleeko hän lääkiksessä tms., kun Galenosta lainaa.
Se kirja on paholaisen aikaansaama
, siitä ei seuraa kuin harmaita hiuksia ja hammasten kiristelyä. Onneksi olen omani jo laittanut kiertoon, ei tarvitse enää sen harmaata olemusta katsella.
Ei sitä uskoisi, miten paljon voi kirjaa vihata.

Ei sitä uskoisi, miten paljon voi kirjaa vihata.