OT:Kenet haluaisit tavata

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Rääkky
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rääkky »

Nekkis. Olen erityisesti iso. :mrgreen:
mysli
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja mysli »

Mikan ja Pallokalan olen tavannutkin, mutta tietysti ja tottakai molempien palloaltaatkin olisi hienoa nähdä.

Tuntemattoman ja hänen kultakalojensa uuden kodin toivon tapaavani, jos ei muuten niin jaavansaniaisen suosiollisella avustuksella.

Ja Majquan toki, ehdottomasti. Hänen altaastana tulleet rapuset elävät ja lisääntyvät kiitettävästi.

Muuten en edes osaa eritellä, tähän asti kaikki tätä kautta tapaamani ihmiset ovat olleet vähintäänkin mukavia, joten mieluusti näkisin vaikka teidät kaikki kanssakeskustelijat. Mutta ei kerralla, kehnolle nimimuistilleni jo omat kolme etunimeä ovat melkoinen saavutus. :mrgreen:
Dixi et animam levavi.
Virtis
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Virtis »

Joitakin olen tässä jo nähnytkin enkä ala eritteleen ketä haluasin tavata vaan totean yksin kertaisesti et keitän kaffet jos joku mun altaita katsomaan haluaapi tulla. Toki varoaikaa pitää miun saaha ainakin 1vrk :mrgreen:

Annan yhen äänen lisää #aquaweb-miitille jos ja vain jos se on vähän lähempänä kuin 500km Oulusta käsin :mrgreen:
Virtis
Cichlidsonly
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Cichlidsonly »

Moi!

Kaikki nikit ovat täysin tuntemattomia. Olisi kyllä kiva nähdä samanhenkisiä ihmisiä, mikäli jokin ryhmätapaaminen järjestettäisiin jonkin teeman ympärille helppoon paikkaan.

Olin kirjoahvenviikonlopussa Helsingissä, mutta se ei porukkaa saanut paikalle vaikka järjestelyt ja esiintyjät olivat huippuluokkaa.

- Petri -
Tuntematon
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tuntematon »

Juu; itse haluaisin tavata ainakin myslin ja tietysti teidät kaikki kultakala-harrastajat. [;)] Ja eihän siinä mitään; kaikkihan minä tavata haluaisin,jos se vain mahdollista olisi, onhan se mukavaa jakaa kokemuksia ja nähdä vaikka toisten akvaarioita (ja lammikoita). [;)]

Mutta muistakaa kuitenkin; että minäkin olen vain tällainen tavallinen koululainen.Nuorinpia täällä; kaikki muut ovat minua paljon vanhempia. :(
Viimeksi muokannut Tuntematon, 20:03, 04.02.2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
koh-i-nor
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja koh-i-nor »

Didi, nekkis ja Lisa. Nuo nyt ihan ensimmäiseksi haluaisin tavata. Aqua2002 olen halunnut tavata suunnilleen siitä asti kun aloin lukea tätä foorumia,koska onnistuu antamaan niin epämääräisen ja älykkään kuvan itsestään. Olen muuten nähnyt teistä ihan hurjan monta mutta te ette vaan tiedä sitä. 8-)
nekkis
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja nekkis »

Voi ei, tietysti haluan nähdä kanssa koh-i-norin vaikka oon nähnyt oonan monta kertaa. Mutta kun se on niin ihanin.
juusoL
Member
Member

Viesti Kirjoittaja juusoL »

Aikas monen haluisin tavata altaiden kera. Pari aw:laista olen tavannut.
Kati
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kati »

Kääk. Mä en uskalla sanoo. Mä oon tavannu aika toivottoman nimi-, nicki- ja naamakortistoni kanssa niin monta aquawebikkoa, että tulis hätä käteen kun mun listani ihmiset rupeis yks kerrallaan pamputtaan takaisin että "häh, eknä muista mua"... :?

Eiku hei. Listaamisenhan voi kiertää ihan yksinkertaisesti. Emmä ny tähän hätään keksi tästä sakista ketään, jota ei kiinnostais tavata joko ekan tai uudemman kerran. Vaikka myönnettävä on, että Rääkky kyllä pelottaa vieläkin, näin n:nnenkin kerran jälkeen :mrgreen: :mrgreen:...

Kati
Valmont
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valmont »

Piitulainen kirjoitti:
Lähin joka tulee mieleen on Kouvolassa sijaitseva Tykkimäki joka sitten onkin ainakin ennen ollut ihan kunnollinen huvipuisto, eikös siellä on Linnanmäen vanhoja laitteita.
Se on meidän tykkimäki se..minun kesätyöpaikkani viimeiseltä parilta vuodelta ja varmaan tulee taas oltua siellä.

Sinne vaan kaikki ja mulle tietenkin ekana ilmoitus, jotta pääsis tapaamaan muitakin harrastajia :mrgreen:

Onhan siellä ihan mielenkiintoinen terraario osuus ainakin ja uusia (ei lintsin jämiä) laitteita on nykyään tullut joka vuosi, vesiliukumäki, kummitusjuna ja viime vuonna tuli jopa 4 uutta masiinaa muksuille.
Vuoden 2005 #aw:n kotiäitirouvakodinhengetärrakastajasymppis
mjalava
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja mjalava »

Jaa ketähän täältä haluais tavata... Pallokalan nyt ainakin. Vaihteeks. Johan siitä on mitä, kaks vai kolme päivää kun meillä viimeksi oli :mrgreen:

Eikun kaikki. Ei meille kerralla mahdu mutta tapaillaan päin ja vastoin tai puolin ja toisin. Kivaa porukkaa tämä on. Mutta tota juttua Rääkyn pelottavuudesta en kyllä ymmärrä alkuunkaan!

Mika
Alex
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Alex »

Apuva... Olis kiva nähä ainakin Caro kun sen kanssa mailailenkin ja muita minunikäsiä AW:laisia... Mutta taitaa olla lähimmät AW:laiset Kajaanissa... Korvessa asumisen kirous... :roll:
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Mulla vähän sama tilanne kuin Katillakin. Ja Mjalava, miten niin et ymmärrä Rääkyn kauhistavuutta? Mäkin olen aina ihan maha kuralla kun edes epäilenkin että on mahdollisuus törmätä jossain. :mrgreen:
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
rain-
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja rain- »

Minä haluaisin tavata myös niin monta näistä Aqua-Webbiläisistä että listasta tulisi ihan liian pitkä. On kovin mukavaa että jotkut haluaisivat minutkin tavata kaikkine hörhöilyineni.

Ja jos tuosta Rääkyn pelottavuudesta, niin kannattaa nähdä meidät kaksi yhdessä. Minä nimittäin tasoitan tilannetta, sillä olen itse harmiton ja kiltti ja ujo ja kaikkea. Sitten ei enää Rääkky pelottaisi niin paljon. Me olemme epäidenttiset kaksoset.
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

rain- kirjoitti:Ja jos tuosta Rääkyn pelottavuudesta, niin kannattaa nähdä meidät kaksi yhdessä. Minä nimittäin tasoitan tilannetta, sillä olen itse harmiton ja kiltti ja ujo ja kaikkea. Sitten ei enää Rääkky pelottaisi niin paljon. Me olemme epäidenttiset kaksoset.
Jep, ihan tulee mieleen tapahtumia Rääkyn tupareista, siinä loppuillasta... Ihan vaan noin esimerkkinä ja muistutuksena harmittomuudestasi, ujoudestasi, jne... :P
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
mjalava
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja mjalava »

Pelottavia naisia koko AW täynnä... Not. Kivoja mä olen tavannut. Vai olenko vaan jotenkin epätavanomaisen rohkea ja peloton? Hmm. Joku voisi sanoa että vaan tyhmä...

Mika
rain-
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja rain- »

Hups. Hitsin Mari... Ei saa pilata mielikuvaa minusta kilttinä ja ujona ja kaikkea.
:mrgreen:

Kelpaisiko muuten aiheen laajennus kaikkiin akvaarioalan ihmisiin mualimassa?

Minä haluaisin tavata, tietenkin, Takashi Amanon, Claus Christensenin, ja toki Chuck Gaddin ja muut ulkomaiset kasvistit, Applesnail.netin tekijän Stijn Ghesquieren... örrr. Lopetetaanpas tähän, voisi tulla vähän liian pitkä lista.
tilluska
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja tilluska »

Tämä tapasi tänään juuri "pisces":n ja lähtee tästä kohta "tanjaS":lle. :) :D :mrgreen:

Täälläpäin on niin pienet piirit että josei tietoisesti niin tietämättään on melko moneen törmännytkin. Kotikontuja kauemmas terkkuja:"Paul@", "aquasol" , "eprusak" , "jami" ja "mymmeli". Ollaan tavattu omalla nimellä. [;)]

Tahtois tietysti tavata kaikki oikeesti gurut.
Ceres
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Ceres »

Irkkiläisiä voisin haluta nähdä.
Kun ei tuota nettiyhteyttä ole vielä saatu uuteen kotiin niin ei ole päässyt piiiiitkiin aikoihin ihmisiä moikkaamaan. Että terve vaan kaikille... :mrgreen:
*Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.*
caro
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja caro »

hmm.. noh varmaankin
-Alex johon tutustuin sen akvaariokauppajutun myötä. Nykyään mailaillaan..
-Korva johon mä tutustuin ku mun uteliaisuus sai voiton ja oli pakko kysyä mistä se on saanu ne varotukset. :mrgreen: Me jutellaan eniten msn:nällä
-Adrian jonka olen tuntenu n. vuoden toisesta paikasta mut nyt ei olla juteltu piiiitkään aikaan jostain kummalisesta syystä. Varmaan siks et se toinen paikka on kuollu ja sit täällä ei satuta koskaan olemaan samaan aikaan ja... En tiiä.. :(

Ja sit tietysti haluaisin tavata myös kaikki muut täältä aw:stä! Olis kiva nähä teijän altaat.. :P
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

Kuinka moni oli tavannutkaan mut? Haluisko joku tavata?
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
bettaboy85
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja bettaboy85 »

Sen labyrintti yhdistyksen teemoissa me ainakin(toivottavasti) tavataan.
histrix
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja histrix »

Lähes kenet tahansa teistä tavata haluaisin.
Ja jartzulle tiedoksi, kutsun välittömästi kylään kunhan saan hankittua uuden pytyn ja käynnistettyä sen.
PaulaP
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja PaulaP »

Tällä hetkellä Tikkuhirviön. Kysyisin, opiskeleeko hän lääkiksessä tms., kun Galenosta lainaa. :mrgreen: Se kirja on paholaisen aikaansaama :twisted: , siitä ei seuraa kuin harmaita hiuksia ja hammasten kiristelyä. Onneksi olen omani jo laittanut kiertoon, ei tarvitse enää sen harmaata olemusta katsella.

Ei sitä uskoisi, miten paljon voi kirjaa vihata. :roll:
Sade
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Sade »

Jatkaisin hieman listaa:

rain- (koska hän vaikuttaa niin osaavalta ja muutenkin mukavalta)
Prboy (kukapa ei haluaisi tavata?)
Pleko-88 ja Kaisa (asuvat samalla paikkakunnalla)
skare (en tiedä miksi, mutta on vaan sellanen tunne [;)] )

Öö... Siinä ne jotka näin äkkiseltään osaisin eritellä!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”