4 h:n tee se itse hillopurkkiakvaario?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Roona
Starting Member
Starting Member

4 h:n tee se itse hillopurkkiakvaario?

Viesti Kirjoittaja Roona »

Mitäs ihmettä tämä mahtaa olla...?
http://www.4h-liitto.fi/p/-48/1143/
En saanut tiedostoa auki, mutta voisiko joku ystävällinen ihminen kenties katsoa mitä ko. juttu tarkoittaa. On se nyt älytöntä opettaa muksuille jotain hillopurkki-akvaario-juttuja. Ja vielä 4 h. Itse olisin varmaan (vanhana kerholaisena) ollut huumassa tekemässä minimaalista akvaariota. Jos 4 h:n jutussa on ideana tehdä kala-akvaario, niin tuskin jotkut vanhemmatkaan estävät mukuloittensa tekemästä sellaista, koska yleisesti eikö 4 h:lla olekin ihan uskottava "kuva" itsestään?

Voisinkin loppuun kysyä, että kuka on kuulunut joskus 4 h-meininkiin joskus, ja missä "aiheessa"?

Itse olin joskus 4 h:n hevoskerhossa...
skare
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura ry
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja skare »

Ei mitään kovin vakavaa. Kyseisessä jutussa kerätään luonnosta vesihyönteisiä, joita sitten tutkitaan tarkemmin hillopurkissa.
dth
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja dth »

Hyönteisiä siinä kerättiin sinne lasipurkkiin (siiroja ja mitä lie), ja toisessa kohtaa kalat ja kasvit leikeltiin paperista. Eli ei hätää. [;)]
Life is just a big illusion, and we all believe in it...
mysli
Advanced Member
Advanced Member

Re: 4 h:n tee se itse hillopurkkiakvaario?

Viesti Kirjoittaja mysli »

Roona kirjoitti:
Voisinkin loppuun kysyä, että kuka on kuulunut joskus 4 h-meininkiin joskus, ja missä "aiheessa"?
Täältä löytyy 4H:n kouluttama dogsitteri, eli kurssit käynyt koirantaluttaja. :mrgreen: Mukavaahan se oli silloin nuorena touhuta karvakasojen kanssa kun siitä vielä maksettiinkin.
Dixi et animam levavi.
maspe
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja maspe »

Neljässä Hoossa ollut joskus ekaluokkalaisena muutaman kerran ja sitten yläasteikäisenä metsänhoidollisissa hommissa rahaa repimässä. Hyvin sitä rahaa tulikin, päästiin paremmille palkoille kun se ohjaaja. Vielä paremmin tienattiin kun vietiin urakat 4H:n nenän edestä ja tehtiin itse suoraan tilaajalle. Toimin itse tietysti pomona ja vein kavereiden tilistä hiukan päältä. Kunnon kapitalistimeininkiä, nuorena se on aloitettava. [;)]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”