Mitäs ihmettä tämä mahtaa olla...?
http://www.4h-liitto.fi/p/-48/1143/
En saanut tiedostoa auki, mutta voisiko joku ystävällinen ihminen kenties katsoa mitä ko. juttu tarkoittaa. On se nyt älytöntä opettaa muksuille jotain hillopurkki-akvaario-juttuja. Ja vielä 4 h. Itse olisin varmaan (vanhana kerholaisena) ollut huumassa tekemässä minimaalista akvaariota. Jos 4 h:n jutussa on ideana tehdä kala-akvaario, niin tuskin jotkut vanhemmatkaan estävät mukuloittensa tekemästä sellaista, koska yleisesti eikö 4 h:lla olekin ihan uskottava "kuva" itsestään?
Voisinkin loppuun kysyä, että kuka on kuulunut joskus 4 h-meininkiin joskus, ja missä "aiheessa"?
Itse olin joskus 4 h:n hevoskerhossa...
4 h:n tee se itse hillopurkkiakvaario?
Valvoja: Moderaattorit
Re: 4 h:n tee se itse hillopurkkiakvaario?
Täältä löytyy 4H:n kouluttama dogsitteri, eli kurssit käynyt koirantaluttaja.Roona kirjoitti:
Voisinkin loppuun kysyä, että kuka on kuulunut joskus 4 h-meininkiin joskus, ja missä "aiheessa"?
Dixi et animam levavi.
Neljässä Hoossa ollut joskus ekaluokkalaisena muutaman kerran ja sitten yläasteikäisenä metsänhoidollisissa hommissa rahaa repimässä. Hyvin sitä rahaa tulikin, päästiin paremmille palkoille kun se ohjaaja. Vielä paremmin tienattiin kun vietiin urakat 4H:n nenän edestä ja tehtiin itse suoraan tilaajalle. Toimin itse tietysti pomona ja vein kavereiden tilistä hiukan päältä. Kunnon kapitalistimeininkiä, nuorena se on aloitettava. ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)