Elikkäs sinileukakirjoahven uroksella turposi toinen silmä ihan hermottomasti yön aikana 3 päivää sitten.
Vesiarvot pitäis olla ok
eli :
ph: 7
vesi on 24 asteista ym.
allas on 317L
Muutimme juuri edellisenä päivänä,kun silmä turposi joten voiko johtua siitä?
silmän päälle näyttäisi tulevan jotain harmaata "kalvoa" eli olisko jotain hometta?
Mitä tuolle nyt pitäisi tehdä?onko jotain lääkettä mitä voisi hakea ennen pyhiä? kala kumminkin syö hyvin.
Sinileuan turvonnut silmä
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
-
- Starting Member
Re: sinileuan turvonnut silmä
Tuttu juttu, sillä ostit kalan minulta, ja minulla fisu reagoi samoin, kun olin joskus matkoilla eikä vettä ollut vaihdettu sinä aikana tarpeeksi. Se on siis joku stressi. Vaihda vettä joka päivä 40%. Jatka kunnes tilanne on ok.aktavaario kirjoitti:Elikkäs sinileukakirjoahven uroksella turposi toinen silmä ihan hermottomasti yön aikana 3 päivää sitten.
...
Mitä tuolle nyt pitäisi tehdä?onko jotain lääkettä mitä voisi hakea ennen pyhiä? kala kumminkin syö hyvin.
-Janne
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
olen vaihtanut
vettä joka päivä mutta ei ole tuntunut auttavan.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: JAS
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Re: sinileuan turvonnut silmä
voi olla, että Junglen Fungus Eliminator lääke toimisi. Itse ostin sitä viime kesänä Mariltaaktavaario kirjoitti:Elikkäs sinileukakirjoahven uroksella turposi toinen silmä ihan hermottomasti yön aikana 3 päivää sitten.
Vesiarvot pitäis olla ok
eli :
ph: 7
vesi on 24 asteista ym.
allas on 317L
Muutimme juuri edellisenä päivänä,kun silmä turposi joten voiko johtua siitä?
silmän päälle näyttäisi tulevan jotain harmaata "kalvoa" eli olisko jotain hometta?