Eli mulle tuli tällänen mieleen, kun akvaarion kehykset on hopeiset, niin voisiko siihen päälle laittaa vaikka mustaa erkkaa päälle? Lähteekö se siitä helposti pois? jättääkö jälkiä?
Akvaarionkehykset
Valvoja: Moderaattorit
-
Monnis-fani
- Junior Member

Akvaarionkehykset
En nyt haulla löytänyt etsimääni...
Eli mulle tuli tällänen mieleen, kun akvaarion kehykset on hopeiset, niin voisiko siihen päälle laittaa vaikka mustaa erkkaa päälle? Lähteekö se siitä helposti pois? jättääkö jälkiä?

Älä työnnä käsiäsi akvaarioon ennen kuin sinulla on pyyhe vieressäsi.
-
doriani
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Liimajäljen lienee saa jllakin liuottimella pois. sikälimikäli kehyksen materiaali käsittelyn kestää.
Itsellä kävi mielessä vetästä altaan hopeisien kehyksien päälle kirsikan värinen kontaktimuovi jotta allas olisi yhtenäinen jalustan verhoilun kanssa. En kuitenkaan viitsinyt sitä tehdä, sillä pelkään että näyttäisi kamalalle ja en saa nitä muoveja pois.
Itsellä kävi mielessä vetästä altaan hopeisien kehyksien päälle kirsikan värinen kontaktimuovi jotta allas olisi yhtenäinen jalustan verhoilun kanssa. En kuitenkaan viitsinyt sitä tehdä, sillä pelkään että näyttäisi kamalalle ja en saa nitä muoveja pois.
-
Monnis-fani
- Junior Member

-
tinzue
- Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Itse laitoimme hopeisten kehysten päälle mustaa teippiä. Tuli kyllä sata kertaa paremman näköinen. Olisin laittanut linkin kuvaan, mutta olenkin rajannut kaikki kuvat niin, ettei reunus kunnolla näy. Tuossa hieman:
http://picasaweb.google.com/tinzue/Akva ... 2187393762
Lähtee ainakin vielä puolenvuoden laittamisen jälkeen hyvin irti, ilman että jää liimaa. Ja ainahan liimankin kuitenkin saa pois. Ehdottomasti laita sitä mustaa jos jalustakin on musta.
http://picasaweb.google.com/tinzue/Akva ... 2187393762
Lähtee ainakin vielä puolenvuoden laittamisen jälkeen hyvin irti, ilman että jää liimaa. Ja ainahan liimankin kuitenkin saa pois. Ehdottomasti laita sitä mustaa jos jalustakin on musta.
-
Monnis-fani
- Junior Member