Taistotytön pyrstö

Rihmakalat, kiipijäkalat, pusukalat, taistelukalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
aquamarina
Advanced Member
Advanced Member

Taistotytön pyrstö

Viesti Kirjoittaja aquamarina »

No niin taistelijat ovat sitten kähisseet siihen malliin, että toisella tytöllä on pyrstö kokonaan kadonnut. Ukon olen siirtänyt lasarettiin, kun silläkin oli eväset repaleisia, saapi nyt rauhassa puhalella kuplia ilman naisseuraa (edellinen ukko homehtui, kun suht repaleisena alkoi vielä kutemaan).
Mutta nyt kiinnostaisi, että kasvaako tytön pyrstö takaisin koskaan ? Hyvin syö ja uiskentelee, ei mitenkään niin vaikean näköisesti, kuin luulisi ilman pyrstöä ja tappelee toisen tytön kanssa, kun sattuvat kohtaamaan. Ja bactoburia olen jo laittanut altaaseen, en tiedä sitten hätäilinkö.
Jerns
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jerns »

Mulla oli sama juttu, mutta kasvoi about viikossa lähes ennalleen. Ilmeisesti nuorilla yksilöillä korjaantuu vielä nopeammin?? :roll: Itse en ainakaan mitään lääkityksiä laittaisi, pitää vaan huolen puhtaasta vedestä niin kaikki menee luultavasti hyvin.
aquamarina
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja aquamarina »

Kiitos, ehdin jo laittaa lääkkeen aamusella. Marraskuussa meille tulleita ja ihan liikkeestä, että ikä on arvoitus. Ja tuleeko, jos nyt selviääkään, niin väriä siihen pyrstöön, kun näytääys vähän väritöntä alkua olla ?
Ukko tuolla omassa sairaalassa on ollut meillä syksystä (syys-/lokakuulta) ja elänyt kiihkeän elämän naistensa kanssa, mutta ärhäkkänä vieläkin, ollut muutenkin yllättävän vilkas.
Monnis-fani
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Monnis-fani »

Mulla ainakin tuo yhden vaalean naraan pyrstö oli hiuka repaleinen kun ukko vähän näykki. Nyt se on suht koht ennallaan mutta "uusi evä" on valkoista. :|
Älä työnnä käsiäsi akvaarioon ennen kuin sinulla on pyyhe vieressäsi.
Jerns
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jerns »

Kyllä se muuttuu normaalin väriseksi ajan myötä [;)]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Labyrinttikalat”