Päätin nyt tähän samaan aiheeseen tunkea ja kysyä että mikä meidän albiinojen kudetuksessa on vikana.
En koskaan ole sillein edes yrittänyt kudettaa monnisia, vaikka toivonut olen että kutisivatpa edes jonkun vedenvaihdon jälkeen. Aina ne innostuu siitä uudesta vedestä ja lähtevät vetämään sitä kuturallia ympäri allasta, mutta koskaan ei <minun silmieni mukaan> olla kudettu. Noista en osaa sukupuoliakaan sanoa kun aika samanlaisilta näyttäisi vatsaevät olevan.
Joskus aikoinaan kun oli pandamonnisia, niin ne innostuivat naaraiden kesken kutemaan

. Ilman koiraita! Koiraita ei kiinnostanut kutu pätkääkään ja naaraat siellä kanteli munia. Outoja nuo monniset

.
Ja allas on päälle satalitrainen. Hiekka pohja, vesi 24-26 astetta pH siinä 6,5 ja vesi pehmeää. Varjoja olen sinne hommaillut kun niistä ne kai pitävät

.
Ja Dess, minun albiinoni eivät ainakaan koskaan ole olleet aggressiivisia. Päin vastoin, ihanan rauhaa rakastavia. Ja jos se kippo jossa poikaset ovat, on pääaltaassa, niin kannattaa laittaa siihen pieniä reikiä niin ei tarvi vettä vaihdella siinä

. Kunhan huolehtii pääaltaan puhtaisuudesta.
hölmö rakkaus.