Fluval 303 heittää vedet lattialle!

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Berrie
Junior Member
Junior Member

Fluval 303 heittää vedet lattialle!

Viesti Kirjoittaja Berrie »

Yritin nyt kytkeä toisenkin ulkosuodattimen akvaariooni. Mutta kuinkas kävikään.. pöntön olin täyttänyt vedellä ja imaisin vedet liikkeelle. Avattuani hanan, vesi alkoi roiskua oikein vauhdilla kannen välistä! Tiivisterengas ei pysy paikallaan vaan valuu pöntön pohjalle. Kuuluuko se kiinnittää johonkin?? Vai mitä ihmettä 8O Käyttöohjeitahan ei tietystikään ole, kun käytettynä sain..
amadeus
Junior Member
Junior Member

Fluval 303 heittää vedet lattialle

Viesti Kirjoittaja amadeus »

Itselläni ei ole 303:sta, mutta käytössä on muita Fluvalin suodattimia.
Fluvalin ulkosuodattimet ovat erittäin tarkkoja mm.suodatinkorien paikalleenlaitosta! Mikäli ne eivät mene kunnolla paikalleen,käy juuri niinkuin kuvailit, eli vesi tulee kannen välistä. Itse olen jopa turvautunut mittaan , jolla mittaan jokaisen korin reunasta, että ne tulevat samaan korkeuteen.Tiivisteitä ehkä saa alan liikkeistä .
lehtis
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja lehtis »

Minulla on tuon 303 pikkuveli, eli 203 ja sekin on aika tarkka tuosta asettelusta. Luultavasti sinun omassasi suodattimessa tiivisterengas on löystynyt, eikä se pysy paikoillaan niin kuin kuuluu. Osta akvaariokaupasta uusi tiiviste, niin uskoisin suodattimen taas pysyvän falskaamattomana.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”