Lämpötila miljoonakalalle?

Synnyttävät ja kutevat hammaskarpit. Miljoonakalat, mollit, platyt, killikalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
tine
Junior Member
Junior Member

Lämpötila miljoonakalalle?

Viesti Kirjoittaja tine »

Niin mikä olisi sopiva lämpötila miljoonakaloille? Eikös niitä pidä aina hankkia kaksi naarasta koirasta kohti?
millia
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja millia »

20-30 astetta, paras valinta olis jotakin 22-26 astetta.

Ainakin 2 naarasta koirasta kohden, mieluummin 3 tai vielä parempi olisi 4.

By the way, minkä kokoiseen akvaarioon olet niitä hankkimassa ja mitä muita kaloja olet ajatellut?
tine
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja tine »

No minulla on ennestään 93-litranen akvaario, jossa asustaa tällä hetkellä kaksi partamonnia (naarasta), n. 40 kpl partamonnin poikasia ja kaksi kääpiökynsisammakkoa. Ajattelin vaihtaa partamonnin poikasia miljoonakaloihin, kunhan olen saanut kasvatettua ne 4cm kokoisiksi. Siis eläinkauppaan vien ne poikaset.
osku
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja osku »

Minulla on kolme uros miljoonakalaa ja seitsemän naarasta ja välillä näyttää siltä, että saisi niitä naaraita olla enemmän vaikka poikasten paljouden puolesta riittäisi aivan hyvin tämä nykyinen määrä. Akvaarioni lämpötila on n. 24 astetta.
Azkhaeracan
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Azkhaeracan »

toisessa akvassa jossa on miljoonakaloja, lämpötila 24C ja toisessa 26-27C. Mulla on tällähetkellä vähän miesvoittoinen jengi, muiden miltsien isä on ihan yksin tällähetkellä, sen lapset(äiti kuolut) ovat eri akvassa kuin isä ja niissä on 4 poikaa ja muista en vielä tiedä... Mä varmaan järjestelen vähän noita kaloja ja kipasen kaupasta tytsyjä, jos niitä poikueessa ei ole.
jusu
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja jusu »

Voiko piikkisilmä olla partamonnien ja miljoona kalojen kanssa samassa akvaariossa. Entä veden laatu? [:I]

Minulla on akvaariossa 27astetta lämpöä [;)]

Edit: Yhdistetty kaksi peräkkäistä viestiä samalta kirjoittajalta. -Didi-
Kalat rules!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Hammaskarpit”