Sain Lisalta kommenttia henkilökohtaisuuksiin menevästä keskustelutyylistä mutamonnithreadissa.
Kunnioittavimmin haluaisin tiedustella Lisalta ja muulta ylläpidolta, missä olin out of line. Vedin jo henkeä, laskin kymmeneen ja luin kirjoitukseni läpi kolmesti, enkä tosiaan keksi.
Kati
Eräs henkilökohtaisuusbugin ilmentymä
Valvoja: Moderaattorit
-
Lisa
- Katalysaattori

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Lainattu keskustelusta: http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=8811
Rautalanka-edit: Kärjistäen; tilanteen kyrvistymiseen ei ole koskaan olemassa vain yhtä ihmistä, siksi molemmat nimet on mainittu. - Lisa -
Rautalanka-edit: Kärjistäen; tilanteen kyrvistymiseen ei ole koskaan olemassa vain yhtä ihmistä, siksi molemmat nimet on mainittu. - Lisa -
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Sain siis mielestäsi ansioni mukaan, kun puutuin ovalon kalan selkeään määritysvirheeseenLisa kirjoitti:Rautalanka-edit: Kärjistäen; tilanteen kyrvistymiseen ei ole koskaan olemassa vain yhtä ihmistä, siksi molemmat nimet on mainittu. - Lisa -
Edelleenkään en tajua, mitä tein oikeuttaakseni moiset henkilökohtaisuudet, sori. Toistan vielä selvennyspyyntöni, vaikka todennäköisesti sen kunniaksi rapsahtaa vain lukko tälle keskustelulleOvalo kirjoitti:No etpä sinäkään tiedä paljoa. Jounin kirjoittamassa lapussa lukee että se on mutapleko eli dekeyseria. Ja sinä väität sitä sitten partamonniksi, hah hah!
...
Mene kuule muualle asiantuntemuksinesi. Minä kun kyselin että mitä mukavia ja hassuja juttuja kalanne tekevät niin sinä rupeat viilaaman pilkkua. Kylläpä minäkin täällä huokailen näsäviisaudellesi.
...
Kaikki kun eivät synny sellaisina kaloista kaiken tietävinä neroina kuin sinä
...
Toivon todellakin että et työskentele ihmisten parissa tai asiakaspalvelussa.
...
PS. Älä vaivaudu enään hapannaamaillullasi pilaamaan tätä keskustelua, väittelyseuraa tällä palstalla saat jatkossa etsiä jostakusta muusta, kiitos!
Kati
-
Lisa
- Katalysaattori

- Viesti:
Minusta tuntuu hyvin pitkälti, että sinun tulisi käydä keskustelua aiheesta ovalon eikä minun kanssani. Minä vain toimin pelin poikkiviheltäjänä ja olisin voinut mainita pelkästään ovalon nimen, mutta koska tuossa pelissä oli kaksi, niin sitten kaksi nimeäkin. Eli jospa kääntyisit ovalon puoleen ennemminkin.Kati kirjoitti: Edelleenkään en tajua, mitä tein oikeuttaakseni moiset henkilökohtaisuudet, sori.
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Kysehän on keskustelun asiallisuudesta, ja mitä siihen tulee, sinähän se auktoriteetti olet. Mua kiinnostaa, miten minä sinun mielestäsi osallistuin tuohon "peliin". Omasta mielestäni keskustelin asiallisesti ja perustellen, mutta sain niskaani a) ilkeyksiä ovalolta, b) "rauhoittumiskäskyn" sinulta. En haluaisi uskoa, että AW:n virallinen linja on leimata henkilökohtaisuusbugin uhreja osasyyllisiksi ilman, että heissä on sormella osoitettavaa syytä.Lisa kirjoitti:Minusta tuntuu hyvin pitkälti, että sinun tulisi käydä keskustelua aiheesta ovalon eikä minun kanssani. Minä vain toimin pelin poikkiviheltäjänä ja olisin voinut mainita pelkästään ovalon nimen, mutta koska tuossa pelissä oli kaksi, niin sitten kaksi nimeäkin. Eli jospa kääntyisit ovalon puoleen ennemminkin.
Ovalon mielipide ei suoraan sanottuna jaksa kiinnostaa ennen julkista anteeksipyyntöä.
Kati
-
Lisa
- Katalysaattori

- Viesti:
Toivottavasti tuo ovalolle annettu varoitus on sinulle selvä merkki siitä, kuka tässä oikeasti on nyt asiattomasti käyttäytynyt. Edelleenkin painotan, että vihelsin vain pelin poikki ja kannattaa myös miettiä sitä hymiön merkitystä siellä.
Toivon näiden sanojen nyt riittävän sinulle ja siksi lukotan tämän ketjun.
Toivon näiden sanojen nyt riittävän sinulle ja siksi lukotan tämän ketjun.