Kuulin kyllä, että tilasitte sieltä just vähän aika sitten, myöhästyin tilauksesta
Olisiko Porilaisilla kiinnostusta tilaamaan Saksasta?
Valvoja: Moderaattorit
Olisiko Porilaisilla kiinnostusta tilaamaan Saksasta?
Heips!
Kuulin kyllä, että tilasitte sieltä just vähän aika sitten, myöhästyin tilauksesta
. Mutta ajattelin kokeilla jos saatas uusi tilaus piakkoin kehiin? T:Pauge
-
KingLittle
- Junior Member

Suodatin pitäis ostaa tohon pikkuakvaan, niin voin heittää vesilintua tuolla fluvalillakin. 
Irene: Ootko sä se jonka kanssa keskusteltiin Porin akvaarioseuran kokouksessa fisuista? Mulla oli niitä sateenkaaria jne...ja älyttömän kirkkaan oranssinen villapaita, kun tuo pesukone ei oo oikeen reerassa, alkaa vaatteet loppumaan kaapista.
Irene: Ootko sä se jonka kanssa keskusteltiin Porin akvaarioseuran kokouksessa fisuista? Mulla oli niitä sateenkaaria jne...ja älyttömän kirkkaan oranssinen villapaita, kun tuo pesukone ei oo oikeen reerassa, alkaa vaatteet loppumaan kaapista.
-Chyental-
Pitääkö tilaajalla olla visa vai mites tuo lasku maksetaan? Postiennakollako? Minä en omista visaa. Kukas hoitas tilausta? Ehkä joku ketä on ennenkin tilannut niin on vähän selvillä tilausjärjestelyistä.. Kuka ilmottautuu vapaaehtosex? Meillä olis jo ihan kiva ryhmä pystyssä, joten laitetaanko tilaus vireille? ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Se ompi www.aquaristic.net!
Tai sitten se on http://www.aquaristikshop.com josta ollaan parin kimpan voimin aiemmin tilattu. Mitä väki on mieltä? Itse suosisin tätä Aquaristikshoppia sen tuttuuden vuoksi etenkin, jos itse VISAllisena ryhdyn taas "vetäjäksi". Tuttu kauppa ja tähän asti asiallista toimintaa kaikin puolin virhetoimitustenkin sattuessa.
-K-
-K-
"Paikallisia sadekuuroja... ja v***t!!" - Nooa, 4341 eKr
En ole ikävä kyllä se jonka kanssa juttelit kun taasen vaan missasin koko tapaamisenChyental kirjoitti:Suodatin pitäis ostaa tohon pikkuakvaan, niin voin heittää vesilintua tuolla fluvalillakin.
Mitä tilaamiseen tulee niin jos vaan joku "visallinen" sen tekee niin kivaa olisi ja minulle sopii tuo Kawain ehdottama sieltä kun olen jo hieman silmäillyt ostoksia.
Viimeksi muokannut Irene, 17:17, 07.03.2003. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhanhoito jos sekään nyt niin kovin tärkeää..
-
KingLittle
- Junior Member

_o/ Joko mennään?KingLittle kirjoitti:PS. Oliskos Porilaisilla kiinnostusta mahdollisesti taas lähiaikoina mennä esim. tuopin ääreen yhdessä ?
Toki hoidan tilauksen, kunhan maltatte kanssani. Mulla on oma tsysteemini tuohon hommaan, jolla saan asiat päässäni ja muutenkin järjestykseen. Hieman kenties hitaampi kuin hätähousun järjestelmä, mutta oman mieleni mukainen ja sikäli lohdullinen. Valtavasti siinä on hommaa (uskokaa tai älkää), mutta pääseepähän tapaamaan muita aktiiveja kuten olette huomanneet.
Odotellaan kuitenkin rauhassa viikonlopun ylitse ja katsotaan mikä olisi lopullinen osallistujakaarti. Lisäksi pitää varmistua, ettei tilauksen kokonaisarvo mene yli maagisen visani rajan. Heh. Vai olikohan se visani maagisen rajan?
Ensi viikolla - mikäli asiaa voidaan pitää sovittuna, että minä hoidan tilauksen - alan sitten vastaanottamaan konkreettisia tuoteluetteloita teiltä.
-K-
-
KingLittle
- Junior Member

Riippuen pikkudetaljeista, kyllä sitä pääsee tuohon nurkalle tulemaan aika hyvin. Viikolla harrasteita luonnollisesti haittaa työ. Sunnuntaina olen illalla tien päällä, joten silloin ei ainakaan. Muutenkin viikonloppu lienee buukattu, kun tytär tulee maisemiin. Mutta esim. ensi viikolle ja viikonlopulle otan ehdotuksia vastaan.KingLittle kirjoitti:Koskas sulle kävis tuo tuopillinen ?
-K-
PS. Muutkin mukaan!
-
KingLittle
- Junior Member

Tervetuloa mukaan, joppe. Palaamme astialle todennäköisimmin ensi viikon alkupuolella tämän threadin puitteissa. Systeemi suurinpiirtein sama kuin ennenkin. Tilausmäärienhän ei tarvitse olla suuria, vaan nimenomaan ne halvat hinnat ja kimpan voima.
-K-
-K-
Ei suinkaan. Laitan yön nukuttuani ja hieman funtsittuani ajatuksiani tänne threadiin. Tarkoitin vain, että siellä miitissä voi vielä spekuloida tilausta.pauge75 kirjoitti:Eli olisko se lista tilauksesta tarkotus luovuttaa sulle sillon tapaamisessa?
-K-