Herneistä kyselisin
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Herneistä kyselisin
Eli plekojen ystävät, jos olette syöttäneet plekoillenne herneitä, niin oletteko eka keittäneet ne vai heittäny suoraan pakkasesta? Meneekö pohjaan kiehauttamatta? Ja mitkä plekot ovat erityisesti niistä pitäneet?
Itse olen ollut aina ja vain kurkku-linjalla ja ajattelin koklata.
Kiitos
Itse olen ollut aina ja vain kurkku-linjalla ja ajattelin koklata.
Kiitos
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Herneet menee täällä kaikille pohjamönkijöille ja ihan ilman keittämistä/kiehauttamista olen altaaseen heitellyt pikaisen vesihanan alla sulatuksen jälkeen.
Herkuttelijoina löytyy; isopurjepleko, punasilmäpleko, kultajuovapleko, harmovampyyripleko, maatiaspartamonni, noitamonneja, nuolimonneja, kärsänuoliaisia, imunuoliaisia, piikkisilmiä, kulmajuovamonnisia, Black venezuela monnisia, kirjomonnisia, vihermonnisia, kääpiömonnisia, helmisukarapuja, kirsikkasukarapuja, vihersukarapuja, leväsukarapuja...
Myös kiekot käyvät herneitä pohjasta nyppimässä.
Tosin huomattavasti suuremman suosion plekojen kohdalla on saavuttanut meillä kesäkurpitsa ja pakastekatkaravut. Myös maissi on nannaa, kurkusta ei täällä välitetä.
Herkuttelijoina löytyy; isopurjepleko, punasilmäpleko, kultajuovapleko, harmovampyyripleko, maatiaspartamonni, noitamonneja, nuolimonneja, kärsänuoliaisia, imunuoliaisia, piikkisilmiä, kulmajuovamonnisia, Black venezuela monnisia, kirjomonnisia, vihermonnisia, kääpiömonnisia, helmisukarapuja, kirsikkasukarapuja, vihersukarapuja, leväsukarapuja...
Myös kiekot käyvät herneitä pohjasta nyppimässä.
Tosin huomattavasti suuremman suosion plekojen kohdalla on saavuttanut meillä kesäkurpitsa ja pakastekatkaravut. Myös maissi on nannaa, kurkusta ei täällä välitetä.
-
- Starting Member
-
- Advanced Member
-
- Advanced Member
-
- Starting Member
Yksi herne / kaksi puolikasta per partis kerta-annoksena. Uppoaa äkkiä massuihin ja on ehdotonta herkkua. Taistelukalat ym. ylemmissä vesissä asustelevat popsivat niitä myös, kunhan hienonnan hieman sormissa pienemmäksi. Monniset eivät juurikaan piittaa niistä.The evil weasel kirjoitti:Millaisia määriä syötätte kerralla? Itselläni on altaassa kaksi juovaokamonnia ja yksi partis. Tähän asti olen ruokkinut tableteilla, mutta ajattelin siirtyä tuore/pakaste ruokaan.