Kokeilin yhdellä putkella ja kyllä altaasta tuli upee vaikka eipä siellä ole tällä hetkellä muuta kuin hiekkaa ja pari pumppua pintavettä kierrättämään, piti vähän tsekkailla, että miltä ne "laineet" tulee sit näyttämään
Itse rakentaminen
Valvoja: Moderaattorit
Itse rakentaminen
Niin tässä vain tiedustelen ihan yleisen kiinnostuksen pönkittämänä, että kuinka moni on rakentanut itse altaansa, jalustan, laitteita (vaahdottimen, pinnantasaajan ym.) tai vaikkapa valaisimen. Itse nikkaroin akvaarion ja tammipöydän, tuli aika upeet vaikka ite sanonkin. Tällä hetkellä on muutaman loisteputken valaisin rakenteilla. Kaikki putket tulee olemaan sinisiä, eli varmaan kolme, kattoo paljonko sais mahtumaan, että vaahdottajakin mahtuis. Laskin, että watteja tulee n.100 plus miinus jotakin eli kattoo nyt mihinkä riittää.
Kokeilin yhdellä putkella ja kyllä altaasta tuli upee vaikka eipä siellä ole tällä hetkellä muuta kuin hiekkaa ja pari pumppua pintavettä kierrättämään, piti vähän tsekkailla, että miltä ne "laineet" tulee sit näyttämään
. Oho, eipäs eksytä itse aiheesta
, onkos kukaan rakentanut itse pinnantasaajaa, mulla suunnitteilla. Pakko tehä ite ku melkein ilmaseks tulis (
siis jos mun fysiikanlakien mukainen järjestelmä tulee toimimaan
). Niin ja olisiko kenelläkään minkäänlaista kiinnostusta katella noita rakennusprojekteja netissä, jos mä värkkäisin jotkut kotisivut. Ei viitsi sellaisiakaan turhaan tehdä, jos ketään ei kiinnosta. Kuviakin tuli otettua kohtalaisesti eli toisaalta niillekkin tulis vihdoin jotain käyttöä. 
Pepsi Max, mustaa kultaa
-
-livingrock-
- Starting Member