Mitä lippukirjoahvenet syö? (Oli: lippukirjoahvenet syövät.)

Kirjoahventen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
siiri
Starting Member
Starting Member

Mitä lippukirjoahvenet syö? (Oli: lippukirjoahvenet syövät.)

Viesti Kirjoittaja siiri »

Lippukirjoahvenet syövät mitä kaikkea ? Voisko niille antaa surviaisen toukkia, eläviä sellaisia? Ahvenpariskunta (todnäk) ollut viikon verran ja aikas arkoja, kun akvan ulkopuolella vähänkin liikettä niin luikkivat piiloon, ilmeisesti normaalia?

Edit: Otsikko muokattu ja ne Isot kirjaimet /sam
KaSu
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja KaSu »

Minun lippukirjot on kanssa arkoja ainakin nyt kun jouduin siirtämään tuon uroksen tuonne pikku akvaarioon. Kyllä ne tottuu kun pällistelet useammin siinä lasissa kiinni.

Minä ruokin pääsääntöisesti hiutaleilla ja kerran viikossa annan surviaista ja välillä tubifex matoja. Voi varmaan antaa useamminkin noita matoja. Minä en tiedä noista elävistä madoista, mutta olen ymmästänyt, että jotkut antavat sääsken toukkia kesällä ja "pilkkimatoja" näin talvella. Ajattelin kyllä itsekkin kokeilla noita pilkkimatoja (onkos ne nyt kärpäsentoukkia?)
~Katja~
moonie
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja moonie »

Omat lippukirjoahvenet on syöpötelly ihan perusmuonaa, tetran kasvihiutaleita, katkarapuja, lohenmätiä, tubifexeja ja kurkkua... [:I] vähän on pariskunnasta tullu nirso... :roll: Ne on aina ollu aika arkoja, herra etenki. Se kökkii useimmiten juurakkoluolassa :?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kirjoahvenet”