Aloittelijan hehkutusta

Muihin ryhmiin sopimattomat kalat (sateenkaarikalat, sädekalat, pallokalat jne.), mukaan lukien muut "örkit".

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
mollylady
Advanced Member
Advanced Member

Aloittelijan hehkutusta

Viesti Kirjoittaja mollylady »

Pakko tässä hehkua. Mutta iloinen, tänään matkusti meille uusi akvaario (kolmas tässä taloudessa). :D
Ja siitä tulee tyystin rapula. Siirsin sinne tossa jo vanhasta pikku kala-rapulasta hiekaa ja kasvia ja suodatinta yms. asiaankuuluvia tsydeemejä ja ravut.
Oi kun ei voi edes lähteä ulos, vaikka olisi menoja, kun pitää laitella akvaarioita ja hillua välissä täällä AW:ssä. En mä aluksi tajunnutkaan, että kun näille antaa pikkusormen, ne vie koko käden.
Ihmettelin vaan, kun henkilö, jolta ostin ensimmäisen akvaarion, kertoi, että hänellä oli ollut parhaimmillaan viisi 500 litraista.
I'm #1 so why try harder?
karkkpa1
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja karkkpa1 »

Mulla on ollut nyt 2 vuotta tuo 360 litranen. Välillä se v****taa niin p****leesti (kun joku ei onnistu tai joku kala kuolee) ja välillä (NYT TAAS) pitäs saada mieluusti ainakin 2 kertaa isompi... :mrgreen: Oli mulla aluksi 65 litranen, jossa miljoonakaloja ja platyja, mutta niistä luovuin... [;)] Mutta jos vuoden päästä sais laitettua sen suuremman... :mrgreen:
Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat tarttuneet toisiinsa. -Pikku Myy-
nipsu..
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja nipsu.. »

juu.. Niinhän siinä käy.. Mulla oli eka 80l sitten ostin viimetalvena 180 litraisen (joka tuntu sillo ihan valtavalta) ja nyt pitäs saada taas isompi!! Pitänee pärjätä tuolla 180 pisellä vielä aika kauan, kun ei mitään halpoja nuo akvat ole mutta jos sitten joskus sais vaikka jonku 400 litrasen.. 8-)
marielina
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja marielina »

Minulla on ollut punapyrstöakva pystyssä muutaman viikon, ja olen menettänyt pallosille täysin sydämeni. Nille voisi lässyttää vaikka miten pitkään!
Drooms
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drooms »

meillä on 250L, mutta kunhan tuo saadaan myytyä tulee 477L 8-)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut kalat ja eliöt”