Akvaario harrastajia Kankaanpäästä
Valvoja: Moderaattorit
Akvaario harrastajia Kankaanpäästä
onko Kankaanpäässä muita harrastajia?
Jos on niin ilmoitelkaa itsestänne tänne!
Itse olen vuosi sitten muuttanut Kankaanpäähän ja sain nyt taas aloiteltua tuota akvaario harrastusta ja olis kiva vaikka tavata muitakin alna harrastajia.
Jos on niin ilmoitelkaa itsestänne tänne!
Itse olen vuosi sitten muuttanut Kankaanpäähän ja sain nyt taas aloiteltua tuota akvaario harrastusta ja olis kiva vaikka tavata muitakin alna harrastajia.
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
harrastajia kankaanpäässä
Asun kankaanpäässä, niinisalossa
olen koittanut saada akva harrastusta käyntiin, muut eläimet ja rahan hankinta ovat vaan hieman vieneet aikaa. Kunhan saan rahat kasaan ja kivan akvan hommattua niin sitten 

eläimellistä menoa kämpän täydeltä
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Tässä ovat he, ketkä ovat uskaltaneet paljastaa olevansa Kankaanpäästä. ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Luulisi tosin niiden 3176 käyttäjän jokosta jotka eivät ole paikkakuntaansa ilmoittaneet, löytyvän vielä muutama salakankaanpääläinen.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Luulisi tosin niiden 3176 käyttäjän jokosta jotka eivät ole paikkakuntaansa ilmoittaneet, löytyvän vielä muutama salakankaanpääläinen.
...
Mulla tällä hetkellä 200l sodankylässä 120l rovaniemellä 120l kankaanpäässä ja 40l kankaaanpäässä. Isompia en tällä hetkellä uskalla laittaa kun muutan niin usein.
Olen just perustamassa tota 120l ja kiva olis ostella sinne lisää kasveja jos jollain on täällä k:päässä niitä myytävänä. Muutamia kasveja siellä jo kyllä on...
Olen just perustamassa tota 120l ja kiva olis ostella sinne lisää kasveja jos jollain on täällä k:päässä niitä myytävänä. Muutamia kasveja siellä jo kyllä on...
Mitä sulla siellä jo on? Mulla on noissa aika kokoelma kaikenlaista, useimmat nimellä "siltä-ja-siltä-kaverilta-saatu"... Vaihtokauppaa kavereiden kanssa tehty. Tuu joskus kattomaan. Tosin niitin niitä just mutta aina sieltä joku varsi irtoaa, kun kasvavat niin hyvin. Rehut maksavat... ööö... suklaalevyn
.