Aw-riippuvaisuus
Valvoja: Moderaattorit
-
patu
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: FOMA #6
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Aw-riippuvaisuus
Onkohan kenelläkään muulla samanlaisia oireita... Yritin äsken aw:hen ja ei onnistu... ja uudelleen ja uudellen..... ei onnistunu. Kädet alko tärisemään, perhana mikä tässä mättää
Paljon kerkes päässä taas liikkua, kun yhtäkkiä
aw:ee aukes taas. Tästä on vaan tullut tapa, istuskella ja lueskella juttuja
tämä alkaa olla minulla jo verrattavissa tupakinpolttoon ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
Sam Salonen
- Imperaattori

- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Pistä Patu ne tärisevät kädet sinne kiekkoaltaaseen, niin vieroitusoireet katoavat ja tärinä lakkaa 
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Avril
- Junior Member

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Toistaiseksi oma AW:ssä vierailuni on rajoittunut ruokatunti/kahvituntiaikoihin ja siihen, jos on jaksanut vielä töiden päätteeksi jäädä työpaikalle nettiin - mutta nyt saimme kotiin liittymän
Meitä on kaksi nettiriippuvaista ihmistä, jotka käytännössä jaamme jonotusvuoroja koneelle. Molemmat meistä kun harrastavat eri asioita ja kumpikin liikkuu omien harrastustensa piirissä eri nettipalstoilla. :idea: Ehkä on hankittava toinen konekin.
-
summersrain
- Member

Artic oli se ensimmäinen paikka jossa vietin kaiket päivät vapaa-ajastani, vaikka taisinkin olla pikkasen vanha siihen porukkaan
Se sitten lopetettiin ja haahuilin jonkin aikaa jippiillä. Meno siellä on vaan turhan villiä ja naamatkin vaihtuu tiuhaan. Joten akvaarion hankkiessani ja AW:n löytäessäni ajattelin juurtua tänne... Ja tietokonehan on päällä yhtä aikaa minun kanssani.
-
kylpyankka
- Advanced Member

- Viesti:
Ajoittain olen täällä jatkuvasti tutkimassa mitäs kaikkea voisi lueskella ja toisinaan menee parikin päivää, etten edes kirjaudu sisään. Jollekin tuo pari päivää ei tosin varmaan ole vielä aika eikä mikään. 
Mut en mää riippuvainen ole. Tänäänkin vasta tunnin verran tässä istuskellut keskusteluja lukemassa.
Mut en mää riippuvainen ole. Tänäänkin vasta tunnin verran tässä istuskellut keskusteluja lukemassa.
-
Adrianna
- Elite Member

- Akvaarioseurat: LAS
- Viesti:
No silloin jos seuraan jotain kiinnostavaa keskustelua tai olen itse postannut jonkin kysymyksen niin tulee kyllä vilkuiltua useinkin AW:iä. Muuten tunnustan lievää riippuvuutta vain #aqua-webbiin
. Riippuvuuden raja menee siis siinä kun puoliso alkaa valittaa että "pitääks sun aina..." 
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
akvaristi
- Senior Member

- Akvaarioseurat: HAS
No, nostellaan nyt sitten tätä keskustelua täältä kun kerran uusi aloitus lukittiin (tosin se oli arvattavissa)
. Niin on se hyvä tietää, että täällä on muitakin AW-riippuvaisia
.
Niin ja jos tulee huono omatunto täällä roikkumisesta eikä saa hommiansa tehtyä (koskee ainakin minua), niin voihan sitä sitten selittää itselleen, että tämä on opiskelua harrastustaan varten eli ihan hyödyllistä ajanvietettä, ei lainkaan turhaa
.
Niin ja jos tulee huono omatunto täällä roikkumisesta eikä saa hommiansa tehtyä (koskee ainakin minua), niin voihan sitä sitten selittää itselleen, että tämä on opiskelua harrastustaan varten eli ihan hyödyllistä ajanvietettä, ei lainkaan turhaa
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -